صحبت های عجیب جهانبخش : هدفمان مهمتر از شکست مقابل انگلیس است

به گزارش رکنا, علیرضا جهانبخش پس از شکست ایران مقابل انگلیس در جام‌جهانی گفت: در بیست دقیقه ابتدایی بازی توانستیم خیلی خوب شاکله دفاعی خودمان را حفظ کنیم و می‌دانستیم بین مدافعان و همچنین هافبک‌ها توپ بگیرند و سعی کنند توپ را به داخل ببرند و از عمق دفاع ما استفاده کنند.فکر می‌کنم خیلی خوب توانستیم در این دقایق بازی را کنترل کنیم اما پس از دریافت گل نخست شاکله تیم ما از هم پاشیده شد.

وی افزود: بچه‌ها تمرکز خودشان را از دست دادند و بالاخره در چنین سطحی اگر فضا و شرایط را برای تیم حریف با چنین کیفیتی وجود دارند فراهم کنیم  قطعأ شرایط به نفع آن‌ها و به ضرر ما می‌شود. البته در نیمه دوم سعی کردیم رو به جلو بازی کنیم که همین باعث شد نسبت به نیمه نخست خیلی بهتر باشیم. اما باز کافی نبود نسبت به اینکه بتوانیم بازی را کنترل کنیم.

ستاره تیم ملی فوتبال گفت: ما صحبتی که داشتیم این بود که 20 تا 25 دقیقه ابتدایی یا حتی کل نیمه نخست می‌تواند برای ما مُهم باشد و در نیمه دوم با وضعیت بهتری به میدان بیاییم. بالاخره اولین دیدار ما در جام‌جهانی و جدا از آن نخستین بازی یکسری از بازیکنان ما در این تورنمنت بود که آن را تجربه کردند. به همین دلیل می‌دانستیم اگر در نیمه نخست با شرایط خوب سپری کنیم نیمه دوم می‌تواند برای ما متفاوت باشد اما متاسفانه شرایط خوب پیش نرفت.

جهانبخش درباره بازی با ولز اینطور تصریح کرد: قطعا به بازی با ولز امید داریم. از همین الان و حتی در رختکن تمام برنامه ما این بود که تمرکزمان را روی بازی با ولز بگذاریم.دیدار با انگلیس دیدار برای ما تمام شده است و دیگر نمی‌توانیم به آن فکر کنیم. بعد از خروج از ورزشگاه دیگر به آن فکر نمی‌کنیم. باید آماده‌سازی خوبی داشته باشیم و حتی این شانس را داریم تا بتوانیم در ادامه مسیر نتایج خوبی بگیریم تا به هدفی که داریم برسیم.

انتهای پیام/

کدخبر: 845578 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟