جام جهانی 2022 قطر / کلک تکراری کی روش کسی را فریب می دهد؟!

به گزارش رکنا، دیگر باید بپذیریم این ایده کارلوس کی روش بیشتر از اینکه کلکی برای فریب رقبا باشد یک عادت برای خود اوست که پیش از هر تورنمنتی اتفاق می افتد.

روز گذشته و در جریان دیدار تدارکاتی تیم های ملی ایران و تونس،  بازیکنان تیم ملی با شماره های متفاوت به میدان رفتند و به غیر از علیرضا بیرانوند، دروازه بان اول تیم ملی، باقی بازیکنان با تغییر در شماره همیشگی خود به میدان رفتند.

در نگاه اول این حرکت می تواند موجب فریب رقبا شود اما وقتی می بینیم دیدار دو تیم نه تنها پشت درهای بسته که حتی در زمینی پوشیده شده با گونی! برگزار شده به این نتیجه می رسیم که این حرکت منسوخ آن هم در روزهایی که برنامه های مختلف آنالیز با توجه به چهره و اندام بازیکنان کار خود را می کنند اتفاقا خیلی از این دست برنامه ها به تنها چیزی که دقت نمی کنند همین شماره پشت پیراهن ها است، فقط به این نتیجه می رسیم که حرکت مورد نظر تنها می تواند یک عادت باشد.

go2wihsr

مرد پرتغالی فوتبال ایران البته پیش از این هم دست به رکب زده بود و یادمان می آید در آخرین دیدار تدارکاتی پیش از جام های جهانی روسیه و برزیل، جام ملت های آسیا در امارات و استرالیا هم همین کار را کرد که خب! البته نمی توان به آن ایراد هم گرفت.

با دقت در عکس های مخابره شده از دیدار تیم های ملی ایران و تونس،می شد شماره بازیکنان تیم ملی را دید. شماره هایی مانند 5 برای پورعلی گنجی، 7 برای وحید امیری، 9 برای کریم انصاری فرد، 10 برای مهدی طارمی، 11 برای علیرضا جهانبخش، 15 برای احسان حاج صفی، 19 برای عزت اللهی و ...

 

کدخبر: 844155 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟