دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی آلمان: ایران قطعا در دور حذفی قطر خواهد بود

ابراهیم میرزاپور بازیکن اسبق تیم ملی در خصوص شرایط فنی این تیم در آستانه جام جهانی قطر 2022 به رکنا گفت: با توجه به تغییر و تحولات فدراسیون و همچنین کادر فنی شرایط کلی تغییر کرده و افکار تاکتیکی کی روش نسبت به اسکوچیچ تغییرات زیادی دارد. در تیم ملی فعلی بازیکنان و کی روش هر 2 از هم شناخت دارند. خاصیت کی روش این است که در زمان‌های مناسب تصمیم‌های درست را اتخاذ کرده و تمرکز تیم به هم نمی‌ریزد. در لیست کی روش 4 دروازه‌بان حضور دارد که کمی سوال برانگیز است و من در زمان خو.دم یعنی جام جهانی 2006  معمولا در ترکیب نهایی 3 دروازه‌بان حضور داشت. ما باید صبر کنیم ببینیم در جام جهانی تفکرات کی روش چه خواهد بود و برای این لیست دعوت شده برنامه‌ریزی او چیست.

وی در خصوص بازی اول مقابل انگلیس افزود: انگلیس یکی از تیم‌های خوب است و بازی اول هم همیشه در جام جهانی خیلی مهم بوده و کاش این بازی روز آخر برای ما در تقویم بود. چرا که با روحیه بهتر به مصاف این حریف قدرتمند می رفتیم،  مثل  جام جهانی 2018 روسیه و بازی اول مقابل  مراکش که وقتی آن دیدار را با برد به اتمام رساندیم آن وقت مقابل پرتغال و اسپانیا هم با روحیه بهتری حاضر شدیم. انگلیس قطعا بهترین تیم این گروه هست و حالا با شرایط عالی به جام آمده و بازیکنان  با کیفیتی  را هم همیشه در ترکیب خود داشته است. بازهم با این شرایط من مطمئن هستن تیم ملی ایران در دور بعدی جام جهانی خواهد بود.

دروازه‌بان اسبق تیم ملی درخصوص حضور بازیکن در تورنمنت بزرگ جام جهانی گفت:  وقتی من در جام جهانی 2006 در آلمان حاضر بودم، تاثیر آن را دار تمام زندگی شخصی خودم دیدم و بزرگترین اتفاق زندگیم بود. در قطر هم هر بازیکنی در غالب ترکیب تیم ملی خود اگر حضور داشته باشد  از لحاظ فنی و توانایی اعتماد به نفس در باشگاه خود را هم افزایش داده و دوران فوتبالی خود را کامل خواهد کرد. البته این را هم اضافه کنم که حضور در جام جهانی برای بازیکن همه چیز نیست.

انتهای پیام/

کدخبر: 843377 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟