واکنش جالب بازیکن ایران در جام جهانی 1978 درخصوص لیست اعزامی به قطر

ابراهیم قاسمپور بازیکن اسبق تیم ملی در خصوص لیست اعزامی تیم ملی به قطر 2022 به رکنا گفت: هر مربی شرایط مخصوص به خودش را دارد و کی روش هم همیشه نشان داده که با بازیکنان با تجربه اعتقاد بیشتری داشته و ستون اصلی تیم را لژیونرها تشکیل می‌دهد. به این لیست که نگاه می‌کنیم متوجه می‌شویم که کی‌روش به مانند  2 دوره قبلی که هدایت ایران را برعهده داشته به دنبال اول گل نخوردن و سپس با استفاده از تجربه بازیکنان قدیمی گل زدن است. سیستم کی‌روش در جام جهانی 2014 برزیل و 2018 روسیه جواب داده و حالا با همین ترکیب به دنبال کسب بهترین نتیجه تاریخ ایران در جام جهانی است.

وی ادامه داد: بازی با انگلیس در نخستین گام می‌تواند بسیار برای  مهم باشد چرا که حضور لژیونرهای موفق مانند مهدی طارمی که تجربه بازی مقابل تیم‌هایی چون چلسی و لیورپول و دیگر تیم‌های انگلیس را دارد به عنوان برگ برنده برای ایران مطرح بوده و کمی از نگرانی‌های کادر فنی را کم خواهد کرد. تنها نکته نگران کننده برای تیم ما نبود آن روحیه همیشگی قبل از جام جهانی است و حالا باید در شرایطی سخت ایران مقابل تیم‌هایی چون انگلیس و آمریکا صف آرایی نماید. کی روش به خوبی میداند که بازی مقابل تیمهای بزرگ از سختی خاصی برخوردار بوده و حالا وقت استفاده از تمامی این 10 سال کار با فوتبال ایران برای اوست.

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال و عضو این تیم در جام جهانی 1978  آرژانتین درباره حضور 4 دروازه‌بان و کامل نشدن لیست 26  نفره تیم ملی افزود: کی روش جا داشت تا از بازیکن دیگری برای تکمیل لیست استفاده کند و تنها علامت سوال این ترکیب اعزامی این تیم به جام جهانی حضور علامت دار 4 دروازه‌بان  است.

انتهای پیام/

 

کدخبر: 843369 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟