کی روش سیستم خاص خودش را دنبال می‌کند / جوانگرایی ؟ سوال بعدی !

مهدی پاشازاده بازیکن اسبق استقلال و تیم ملی در صوص شرایط جام جهانی قطر و حضور ایران در این تورنمنت به رکنا گفت: در لیست تیم ملی که مشاهده می‌کنید هیچ بازیکن جوانی حضور ندارد و به غیر از ابوالفضل جلالی که 24 سال سن دارد، هیچ بازیکن جوانی در جام جهانی با ایران نخواهد بود. البته که به این موضوع هم اعتقاد دارم سلیقه هر مربی و نفر اول تیم قابل احترام بو.ده و برای خودش حتما محاسباتی داشته است. ما در جام جهانی قطر می‌توانستیم که چند بازیکن جوان را در ترکیب تیم داشته باشیم و از آنان به طور فیکس در جام ملتهای  آسیا استفاده کنیم. اصلا بهتر است به سوال بعدی بپردازیم !

وی در خصوص بازی نخست در مقابل انگلیس افزود: همیشه بازی نخست در تورنمنت این‌چنینی سخت است و حالا سخت تر هم خواهد شد که باید مقابل تیم بزرگ انگلیس قرار بگیریم. ما در این بازی شرایط 2 گانه خواهیم داشت. بدین صورت که اگر بازی را خدای نکرده واگذار کنیم به حاشیه بدی خواهیم رفت و اگر هم موفق به کسب امتیاز در مقابل این تیم با تجربه شویم آن‌وقت باری ادامه مسیر روحیه خوبی خواهیم داشت. جام جهانی جای تجربه اندوزی نیست و تیم ما هم که حالا در زمره پیرترین تیم‌های جام جهانی هست، باید از این سن بالا و تجربه در جهت کسب نتیجه مناسب استفاده کند. در جام ملتهای آسیا دور بعدی قطعا از این تعداد بازیکن بسیاری حضور نخواهند داشت و همین کار را بر ای ملی پوشان ما سخت می‌کند. انگلیس بازی از جناحین را در دستور کار خود دارد و ما هم همیشه برابر این نوع بازی و این نوع تیم‌ها منشکل داشته‌ایم.

مدافع اسبق تیم ملی درباره وضعیت کلی تیم ملی و آخرین حواشی در کنار این تیم گفت: تیم ملی ایران با وضعیتی به قطر رفته که از روحیه خوب تمام عیار برخوردار نیست و باید با کسب نتیجه شایسته مردم را در این روزهای سخت خوشحال کند . چرا که شاید موفقیت تیم ملی در جام جهانی باعث ایجاد حال خوب موقتی برای مردم با احترام ایران هم بشود.

انتهای پیام/

کدخبر: 843341 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟