واکنش رییس فدراسیون به اتمام قرارداد مربی محبوب

به گزارش رکنا، با اتمام رقابت‌های واترپلوی قهرمانی آسیا، تیم ملی ایران با قبول شکست مقابل قراقستان در رتبه چهارم قرار گرفت و سهمیه رقابت‌های  قهرمانی جهان2023 را از دست داد. تیم ملی واترپلوی ایران که موفق شده بود در دور گروهی هند، کره‌جنوبی، قزاقستان، تایلند و هنگ کنگ را شکست دهد، در مرحله نیمه‌نهایی مقابل چین تنها با یک اختلاف باخت تا ملی‌پوشان شانس خود را برای کسب مدال برنز امتحان کنند. در دیدار رده‌بندی، تیم ملی واترپلوی ایران مقابل قزاقستان قرار گرفت و مغلوب شد تا ایران در رقابت‌های آسیایی به مقام چهارمی بسنده کند.

 الکساندر چیریچ صربستانی که از سال 2016 سرمربی ایران بوده، در این رقابت‌ها هدایت ملی‌پوشان ایران را نیز برعهده داشت اما قرارداد این سرمربی صربستانی تا پایان رقابت‌های قهرمانی آسیا بود و او دیگر سمتی در تیم ملی ندارد.

در این رابطه محسن رضوانی در گفت‌وگو با خبرنگار ما، در خصوص وضعیت قرارداد چیریچ با تیم ملی واترپلو اظهار داشت: با او در تایلند جلسه خوبی داشتم و چیریچ علاقه زیادی به بازیکنان و حتی کشور ایران دارد و آن‌ها را مانند بچه‌های خود می‌داند. چیریچ با بازیکنان ما کار کرده است و به همین دلیل هم دوست‌دارد در اینجا به کارش ادامه دهد.

او ادامه داد: البته فعلأ او تا 2 یا 3 ماه دیگر با باشگاه المپیاکوس قرارداد دارد، البته در این مدت نیز هیچ رویدادی در پیش نداریم و بازیکنان ملی‌پوش در اختیار تیم‌های باشگاهی خودشان در لیگ هستند. انشاالله درباره تکلیف چیریچ پس از آنالیز بازی‌ها و بررسی کمیته فنی در مورد نحوه کار و ادامه فعالیت تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

انتهای پیام/

کدخبر: 843323 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟