پایان غم‌انگیز سرمربی محبوب در تیم ملی/ 2 بازیکن به ایران برنمی‌گردند

به گزارش رکنا، تیم ملی واترپلو ایران در آخرین روز مسابقات قهرمانی مردان آسیا ۲۰۲۲ در مرحله رده‌بندی به مصاف قزاقستان رفت.

شاگردان الکساندر چیریچ در یک نمایش تماشایی و پایاپای به تساوی با قزاقستان در نیمه نخست رضایت دادند. در ادامه قزاقستان با چاشنی شانس به امتیاز برتر دست یافت. روند دیدار با اختلاف یک امتیاز دنبال می‌شد اما در کوارتر پایانی هر چه توپ‌‌های ایران به تیرک خورد و گل نشد، قزاق‌ها به سادگی به گل رسیدند.

تیم ملی واترپلو ایران در پایان با نتیجه ۸ بر ۵ شکست خورد و به مقام چهارم این دوره از مسابقات بسنده کرد و از کسب سهمیه جام‌جهانی بازماند. 

این در حالی است که قرارداد چیریچ با تیم ملی واترپلو تا پایان این رقابت‌ها اعتبار داشت و از امروز به بعد دیگر او سمتی تیم ملی ندارد و ادامه همکاری او با تیم ملی منوط به تامین اعتبار و همچنین توافق 2 جانبه میان طرفین تا پایان بازی‌های آسیایی است.

تیم ملی ایران با هدایت چیریچ توانست برای نخستین بار مدال ارزشمند برنز بازیهای آسیایی را کسب کند اما در قهرمانی آسیا با بدشانسی 2 بار به مقام چهارمی دست یافتیم که با این حال بسیاری از کارشناسان این مربی را معمار واترپلوی ایران می‌دانند.

قرار شده ملی‌پوشان تا چهارشنبه به کشور بازگردند، البته در این بین مهدی یزدان‌خواه و ارشیا الماسی همراه با تیم به ایران باز نمی‌گردند و به صورت مستقیم راهی صربستان می شوند.

انتهای پیام/

کدخبر: 843084 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟