واکنش استقلالی متعصب به لیست تیم ملی: کی روش سفارش پذیر است / چرا  محبی خط خورد ؟

محمد نوری مدافع متعصب اسبق استقلال در خصوص لیست تیم ملی به رکنا گفت: در اینکه کی روش همیشه در خصوص دعوت از بازیکنان به تیم ملی عدالت را رعایت کرده و همه منتظر بودیم در این دوره هم همین شرایط پابرجا بود و حقی از کسی ضایع نمی‌شد. این تیم ملی شرایط خوبی را برای حضور در جام جهانی دارد و در هر حال باید فوتبالی درخور و شایسته ایران ارائه دهد. ما در فاز حمله همیشه خوب بودیم و در فاز دفاع هم که خود کی روش استاد این مدل بازی است و با این دفاع دو گلرهای خوب می‌توانیم باز هم در دفاع خوبترین باشیم.

وی تصریح کرد: با این سیستم و مدل بازی ایران به ویژه در مقابل اروگوئه و سنگال صعود از گروه خیلی غیر منطقی نیست و هواداران فوتبال به آن فکر می‌کنند.‌ برای من دعوت 4 دروازه‌بان برای جام جهانی عجیب بود و کی روش حق یک بازیکن را در این میان نادیده گرفت و باور کنید محمد محبی حقش بود که در لیست تیم ملی باشد. این بازیکن در زمره یکی از بهترین مهاجمان فوتبال مابوده و وقتی او دعوت نمی‌شود آدم شک می‌کند که کی روش هم توصیه پذیر  شده است.

این پیشکسوت گفت: همیشه معتقد بودیم این مربی از کسی حرف شنوی ندارد ولی با این لیست مشخص شد که این طور نیست. اسکلت اصلی تیم ملی را لژیونرهای ما تشکیل می‌دهند و حالا نبود این مهاجم که مدتی را هم در لیگ پرتغال توپ زده، کمی تو ذوق آدم می‌خورد.

انتهای پیام/

 

کدخبر: 842985 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟