مهمانی تیم ملی بسکتبال در روزی که میزبان بود!

به گزارش رکنا، در حالی که تصور می شد ملی پوشان بسکتبال ایران بتوانند روبروی چینی ها بایستند و با برتری برابر این تیم خیال خود را راحت کنند، این اتفاق نیفتاد تا پس از شکست تلخ حرف و حدیث های فراوانی به گوش برسد. حرف و حدیث هایی که درباره کیفیت بازی تیم ملی، کیفیت میزبانی ایران و ... به وجود آمد. در این میان احمدرضا موزون، فرزند شادروان عبدالرضا موزون، داور با سابقه و بین المللی فوتبال ایران که اولین دربی تاریخ فوتبال ایران بین دو تیم استقلال و پرسپولیس را قضاوت کرده بود، اقدام به نوشتن مطلبی درباره عدم حضور تماشاگران و حامیان تیم ملی بسکتبال ایران کرد.

احمدرضا موزون در مطلب مورد نظر آورده است:

میزبانی که میهمان بود !!!

در روزی که همه بازیکنان قصد سفر برای جام جهانی داشتند با تفکر و آنالیز صحیح سرمربی، تیم شایسته بسکتبال می‌توانست راه صعود برای جام جهانی را نزدیک کند، اما نبودن تماشاچی و تشویق آنان باعث شد در یک دقیقه آخر تیم ملی آب سردی را بر سر خود حس کند و با تیر پایان با سه امتیاز بازیکنی که حتی پنالتی را تبدیل به گل نکرد بازی را تمام شده دید.

پرس های سنگین تیم چین اجازه شوت های سه امتیازی به تیم ایران نداد و توان حامد حدادی فوق ستاره ایران با سه سانتر چین تقریبا مستهلک شد.

در این میان چینی ها با فول های متعدد توانستند نیرو و توان بازیکنان ایران را کم کنند و در نهایت تایم اوت دقیق و بجای مربی تیم چین در دقایق پایانی بازی را به سود تیم میزبان یعنی چین تمام کرد.

دوستدار بسکتبال

احمدرضا موزون

 

کدخبر: 842849 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟