سرمربی تیم ملی حرف آخر را زد؛ جایی برای اشتباه وجود ندارد !

سعید ارمغانی در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص آخرین وضعیت مصدومیت محمد جمشیدی اظهار کرد: پس از مصدومیتی که در تمرین روز چهارشنبه برای جمشیدی به وجود آمد روز گذشته (پنجشنبه) او توسط دکتر سهراب کیهانی و هم خود آقای دکتر صادقی پزشک تیم مورد معاینه بیشتر پزشکی قرار گرفت تا مشخص شود که آیا به بازی با چین می‌رسد یا خیر که خداراشکر پس از مشورت این 2 عزیز مشخص شد که می‌توانیم در روز بازی از حضور او در ترکیب بهره ببریم.

او ادامه داد: خوشبختانه مساله‌ای که ما را امیدوار کرده این است که خود این بازیکن هم اراده قوی دارد تا بیاید و به ما کمک کند. خوشحالیم از اینکه او را در کنار خودمان داریم و انشاالله با حضور محمد و سایر بازیکن‌ها بتوانیم بهترین عملکرد را مقابل چین داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی درباره اینکه چه بازیکنی از ترکیب تیم برای بازی با چین خط خورد، گفت: با توجه به اینکه محمد شرایط بازی کردن دارد پس از مشورت با دستیارانم به این نتیجه و تصمیم سخت رسیدیم که امیرحسین یازرلو را از لیست خط بزنیم. از او کمال تشکر و قدردانی را دارم که در تمام این مدت پا به پای سایر بازیکن‌ها در اردوها حضور داشت و امیدوارم در اردوهای بعدی هم کنار ما باشد.

ارمغانی درباره بازی با چین اظهار داشت: چین تیم خوبی است و با بهترین ترکیب ممکن خود به ایران آمده است و این نشان می‌دهد هیچ جای اشتباهی برای ما وجود ندارد و تمام بازیکنان آماده هستند تا به جنگ چین برند زیرا این دیدار جنگی است که باید از آن با بُرد خارج شویم. ما تا جایی که توانستیم نقاط ضعف و قوت چین را آنالیز کردیم و امیدوارم در روز بازی بازیکنان هم تمام خواسته‌های ما را به اجرا بگذارند و هم با بُرد از آن خارج شوند تا به مهم‌ترین خواسته‌مان که حضور در جام‌جهانی است یک گام دیگر نزدیک‌تر شویم.

انتهای پیام/

کدخبر: 841770 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟