گرگوریان: ما محکوم به شکست چین هستیم

پیتر گرگوریان در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص شرایط تیم ملی برای دیدار با چین گفت: حدود 3 هفته است برای بازی با چین در اردو هستیم و در این مدت هم خیلی خوب تمرین کردیم، بچیرویچ مدیرفنی تیم به همراه کادرفنی خیلی به ما کمک کردند تا از نظر فنی و همچنین ذهنی مهیای این دیدار سخت شویم. تا الان که همه چیز باب میل ما پیش رفته است و انشاالله تا روز بازی هم روال به این شکل پیش برود.

او درباره اینکه چقدر بازی با شهرداری گرگان کمک کرد تا آن‌ها مهیای دیدار با چین شوند، گفت: هر چه بود بازی‌های پر چالشی برای ما به حساب آمد وتوانستیم اشتباهات و نوساناتی که در زمین داشتیم را برطرف کنیم. نتیجه چندان مهم نبود و بیشتر دنبال این بودیم تا هم در شرایط مسابقه‌ای قرار بگیریم و هم توصیه و نکاتی که کادرفنی به ما محول کرده بودند را در زمین به خوبی پیاده کنیم.

بازیکن تیم ملی بسکتبال در مورد اینکه چقدر از چین شناخت دارد گفت: آن‌ها با قوی‌ترین تیم خود به تهران آمده‌اند زیرا این مسابقه هم برای چینی‌ها بسیار مهم است و می‌خواهند به جام‌جهانی صعود کنند. بهترین بازیکنان خود را در این مسابقه به همراه دارند و کاملا بازی سختی را پیش‌رو داریم. البته با وجود این اتفاق، تمام تلاشمان را در زمین می‌گذاریم تا اتفاق خوبی بیفتد تا بُرد از آن ما باشد. مهم نیست حریف مقابل ما چه تیمی است و تنها می‌خواهیم تا لحظه پایانی بجنگیم تا با برتری از زمین خارج شویم. باید بگویم محکوم به شکست چین هستیم تا همچنان شانس صعود به جام‌جهانی برای ما فراهم باشد. 

گرگوریان درباره اینکه بازی کنار بزرگان بسکتبال چه حس حالی برای او دارد، پاسخ داد: حس خوبی دارد از اینکه کنار بزرگان بسکتبال حضور داریم تا هم ما از آن‌ها نکته بیاموزیم و هم ما در شرایط سخت بازی از لحاظ فنی به آن‌ها کمک کنیم تا احساس تنهایی در داخل زمین نداشته باشند. 

او در پایان با اشاره به اینکه امیدوار است تماشاگران در بازی با چین حضور داشته باشند، توضیح داد: اگر در بازی با چین تماشاگران حضور داشته باشند حضورشان یک انگیزه مضاعفی به ما می‌دهد تا با شرایط بهتری به مصاف حریف قدرتمند برویم و اگر هم نباشند چاره‌ای نداریم جز اینکه بدون توجه به این مساله با شرایط موجود کنار بیاییم.

انتهای پیام/

کدخبر: 841413 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟