کی روش کاریزمای جهانی دارد/ صعود به دور دوم ؟ چرا که نه

اصغر طالب نسب بازیکن اسبق استقلال درباره شرایط تیم ملی قبل از حضور در قطر به رکنا گفت: تیم ملی ما با بهترین شرایط به جام جهانی صعود کرد و راحت‌ترین صعود را داشت. ضمن اینکه  کیفیت فنی بازیکنان ما در حال حاضر خیلی بالاست و امروز کلی بازیکن تعیین کننده در تیم‌های اروپایی داریم. ما نمی‌توانیم از نقش طارمی در پورتو و سردار آزمون در لورکوزان بگذریم. بنده اگرچه با برکناری اسکوچیچ و نوع رفتن او موافق نبوده و نیستم ولی به یک مربی بزرگ مثل کی‌روش و کاریزمای او در جام جهانی احتیاج داشتیم.

وی ادامه داد: شما تصور کنید در بین بازیکنان اختلافی به وجو بیاید، قطعا با حضور اسکوچیچ نمی‌توانستیم این موضوع را جمع کنیم. ما می‌توانیم مقبولیت جهانی را در دنیایی فوتبال پیدا کنیم و باید این انرژی را ایجاد کنیم. من اعتقاد دارم اگر خودباروی به وجود آمده در تیم را تقویت کنیم باور کنید انگلیس و آمریکا را راحت از پیش ر وبرداشته و ازمرحله گروهی صعود خواهیم کرد. خب حریف‌های ما مثل ولز، آمریکا و انگلیس بهترین بازیکنان را در لیگ‌های مختلف دارند که در تیم‌های مطرح بازی می‌کنند، ما باید از لحاظ تبلیغاتی و رسانه‌ای تیم خود را پشتیبانی کرده و اگر در بازی اول برنده باشیم از گروه صعود خواهیم کرد.

طالب نسب تصریح کرد: ما مثلا در والیبال با آمدن ولاسکو انقلابی صورت دادیم و حالا سال‌ها از آن برداشت می‌کنیم و اکنون این رشته در زمره بهترین‌ها دنیا هست و امیدوارم فوتبال ما هم مثل والیبال این شرایط را پیدا کند تا با پیدا کردن شخصیت برای تیم در جام جهانی حرفی برای گفتن داشته باشیم.

انتهای پیام/

کدخبر: 840796 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟