ذوالفقارنسب: لژیونرهای اروپایی عصای دست کی‌روش هستند؛ زمان را از دست دادیم

بیژن ذوالفقارنسب در گفت‌وگو با رکنا، به تشریح شرایط تیم ملی ایران در آستانه آغاز جام‌جهانی پرداخت و اظهار داشت: هر تیم با توجه به امکانات و شرایط روحی و روانی خود به قطر خواهد آمد و هواداران نیز بر اساس توان تیم‌ها، از آنها توقع دارند.

وی گفت: در جام جهانی 1998 شرایط بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران بسیار خوب بود و امروز هم ما با همین شرایط مواجه هستیم. معتقدم لژیونرهای حاضر در اروپا می‌توانند عصای دست کادر فنی باشند. این بازیکنان در چندین سال گذشته تجارب خوبی در فوتبال اروپا پیدا کرده و در جام جهانی از هر لحاظی که فکر کنید به درد تیم خواهند خورد.

این مربی ادامه داد: تعداد بالای بازیکنان با تجربه ما در قطر به کمک تیم خواهند آمد و کی روش و کادر فنی باید بدانند که به چه سبکی از این پتانسیلی استفاده کنند. ما در راه رسیدن به جام جهانی کمترین مشکل را داشتیم. البته از زمان بهره لازم را نبردیم و اکنون دیدار با نیکاراگوئه را داریم که می‌تواند کمکی برای تیم باشد.

ذوالفقارنسب در خصوص مسائل حاشیه‌ای تیم افزود: شرایط تیم جام جهانی 1998 که مربی آن بودم با تیم فعلی قابل قیاس نیست. در آن زمان با وجود تمامی حواشی عملکرد موفقی داشتیم. اکنون بازیکنان از لحاظ تجربه و لبه بر حواشی در شرایط بهتری هستند و می‌توانند نتایج خوبی بگیرند.

انتهای پیام/

 

کدخبر: 840792 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟