رقیب تاج: تا زمانی که مسئولیت داشتم پیگیر VAR بودم

 به گزارش رکنا ، میرشاد ماجدی در حاشیه تمرین نوبت صبح امروز (یکشنبه) تیم ملی فوتبال ایران درباره وضعیت کمیته آموزش و تیم‌های ملی اظهار داشت: پس از استعدادیابی که برای تیم‌های زیر 17 و 20 سال داشتیم در مسابقات مقدماتی شرکت و به مرحله نهایی پیکارهای آسیایی صعود کردند و خودشان را برای مسابقات نهایی حضور در جام جهانی آماده می‌کنند. تیم زیر 21 سال در بلاروس دو دیدار تدارکاتی برگزار خواهد کرد. تیم زیر 15 سال در اردو حضور دارد و تا چند روز دیگر عازم بازی‌های کافا خواهد شد.

وی در مورد اینکه عضو کمیته ورود سیستم VAR به ایران بود، تصریح کرد: تا زمانی که مسئولیت داشتم پیگیر بودم ولی الان دیگر نیستم. در حال حاضر خداداد افشاریان رئیس کمیته داوران مسئولیت دارد و قرار است گزارش وضعیت بدهد.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال راجع به قهرمانی تیم فوتبال ساحلی در مسابقات جام بین قاره‌ای گفت: این قهرمانی را تبریک می‌گویم. قهرمانی برای هر رده‌ای که اتفاق بیفتد باعث افتخار است و امیدواریم ادامه داشته باشد.

ماجدی درباره وضعیت تیم ملی فوتبال ایران در آستانه حضور در جام جهانی 2022 قطر، یادآور شد: هر آنچه که کادر فنی تیم ملی خواسته است، آقای تاج و همکاران‌شان آماده می‌کنند و امیدواریم تیم ملی پرقدرت و پرفروغ در جام جهانی حضور یابد.

وی در ادامه با این سؤال روبه‌رو شد که حضور کارلوس کی روش روی نیمکت تیم ملی چقدر شانس صعود تیم ملی را افزایش داده است و تأکید کرد: وقتی تغییر سرمربی صورت می‌گیرد تمام نگاه‌ها این می‌شود که بهترین‌ها برای تیم ملی اتفاق بیفتد. ما هم امیدواریم تیم ملی از گروهش صعود کند.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سؤال که چرا تیم ملی در آستانه جام جهانی اسپانسر ندارد، خاطرنشان کرد: اسپانسر بحثی است که شرکت‌ها باید در مزایده‌ها و مناقصات شرکت کنند. زمان کم است اما فکر کنم اسپانسر خوبی برای تیم ملی بگیریم.

ماجدی درباره اینکه برخی‌ها تصور می‌کنند گروه ایران در جام جهانی آسان است و تیم ملی می‌تواند صعود کند، اظهار داشت: من اینطور مطرح می‌کنم که هر تیمی در جام جهانی شرکت می‌کند می‌خواهد جزو 16 یا هشت تیم نهایی قرار بگیرد. هیچ تیمی اجازه عبور به تیم دیگر را نمی‌دهد. ایران هم از این قاعده مستثنی نیست. با بازی‌هایی که از ایران مقابل اروگوئه و سنگال دیدیم به تیم ملی خوش‌بین شدیم. بازی‌های انگلیس برابر ایتالیا و آلمان را دیدیم، همینطور دیدارهای آمریکا و ولز را. اگر این شرایط پیش برود، صعود ایران غیرممکن نیست.

وی در واکنش به حضور شهره موسوی در جلسه اخیر هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال آنهم در شرایطی که تیم‌های ملی نتایج خوبی کسب نکرده‌اند، گفت: با قسمت آخر این سؤال موافق نیستم، چون تیم‌های مختلف از جمله زیر 15 سال و جوانان با وجود تغییر سرمربی قهرمان کافا شدند. در مورد خانم موسوی باید بگویم او طبق اساسنامه فدراسیون فوتبال نایب رئیس سوم فدراسیون و نایب رئیس بانوان بوده و حضورش قانونی است. در رابطه با پرونده‌هایش نمی‌دانم، چون در صلاحیت ما نیست.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در مورد اینکه ظاهراً جزو گزینه‌های مدیرعاملی استقلال بود، یادآور شد: خیلی‌ها بودند و شاید اسم بنده هم بوده باشد، اما تمام فکر و ذکر من فدراسیون و کمیته جوانان است.

ماجدی درباره اینکه گفته می‌شود لباس تیم ملی در جام جهانی همان طرحی است که کنار کمپ تیم‌های ملی برای توزیع بلیت‌ها دیده می‌شود، گفت: من لباسی که اینجا هست را، ندیده‌ام و فردا از البسه تیم ملی رونمایی خواهد شد. طرح لباس ساده است. (در این لحظه خبرنگاران لباس را به ماجدی نشان می‌دهند). من طراح نیستم، اما ان‌شاء‌الله ایران با پیراهن خوبی وارد میدان خواهد شد.

انتهای پیام/

کدخبر: 840676 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟