مدافع بارسلونا امروز تست پزشکی می‌دهد

به گزارش رکنا،  بارسلونا آخرین بازی خود را قبل از جام‌جهانی سه‌شنبه شب در خارج از خانه در پامپلونا به مصاف اوساسونا خواهد رفت.

کاتالان‌ها با شکست دادن آلمریا در آخرین بازی خود و پیش افتادن در رقابت قهرمانی لالیگا، البته به طور موقت، امیدوارند که یک پیروزی دیگر را به ثبت برسانند و با قدرت به استراحت جام جهانی بروند.

اما پیش از شروع بازی ژاوی هنوز از وضعیت ژول کونده مطمئن نیست. این بازیکن 23 ساله در آخرین بازی خارج از خانه مقابل والنسیا از ناحیه ران آسیب دید و دو بازی بعدی را از دست داد. در واقع، کونده در رویارویی لیگ قهرمانان اروپا مقابل ویکتوریا پلژن حضور نداشت و پس از آن برای بازی لالیگا مقابل آلمریا نیز غایب بود.

خاوی میگل از AS اکنون گزارش می‌دهد که این ملی‌پوش فرانسوی امروز تحت آزمایشاتی قرار خواهد گرفت تا مشخص شود آیا می‌تواند به بازی مقابل اوساسونا بازگردد یا خیر.

بارسلونا از نزدیک وضعیت او را دنبال می‌کند زیرا همان ناحیه‌ای است که در اوایل این فصل در طول بازی‌های بین‌المللی مصدوم شده بود.

بنابراین، حضور کونده برای رویارویی روز سه‌شنبه با احتیاط انجام می‌شود و تصمیم‌گیری بر اساس احساسات مدافع اتخاذ می‌شود.

آبی و اناری‌ها همچنین رونالد آرائوخو را مصدوم دارند، اما 3 مدافع میانی آماده برای بازی یعنی اریک گارسیا، آندریاس کریستنسن و جرارد پیکه  در تیم هستند، هرچند که آیا ژاوی تصمیم می‌گیرد پس از خداحافظی در نیوکمپ از این بازیکن استفاده کند یا خیر برعهده شخص او است.

مارکوس آلونسو نیز یک گزینه است که به طور منظم در این فصل در دفاع میانی بازی کرده است.

انتهای پیام/

کدخبر: 840631 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟