سید حسین حسینی: نظم و انضباط خوبی در تمرینات و اردو در جریان است

 به گزارش رکنا، دروازه‌بان ملی‌پوش استقلال درباره شرایط تیم ملی در فاصله کوتاه باقیمانده تا شروع این رقابت‌ها گفت: در این مدت تمرینات خوبی پشت سر گذاشتیم و نظم و انضباط خوبی در اردو در جریان بوده است. تمام فکر و ذهن ما این است که از گروه صعود کنیم و شب و روز برای این زندگی می‌کنیم و تمرین داریم. گروه سختی داریم اما تلاش می کنیم تا به این هدف برسیم و مردم را خوشحال کنیم.

سیدحسین حسین مدعی است تمام تمرکز و تلاش خود را به کار گرفته تا بتواند نظر کادرفنی تیم ملی را برای همراهی ایران در جام جهانی جلب کند.

 وی درباره شانس حضورش در لیست نهایی کارلوس کی‌روش گفت: این به نظر کادرفنی بستگی دارد اما من هم تمام تلاشم را می کنم تا در لیست نهایی باشم.

وی درباره شناختی که از حریفان تیم ملی دارد، گفت: در این مدتی که در مینی کمپ حاضر می‌شدیم هم تمرین می‌کردیم و هم فیلم بازی حریفان را می‌دیدیم. به خوبی آنالیز شدند و تمرینات خوبی داشتیم، امیدوارم نمایش خوبی هم ارائه دهیم.

دروازه‌بان ملی‌پوش استقلال درباره تقابل تدارکاتی با تیم نیکاراگوئه گفت: اینکه می گویند در رده‌بندی جایگاه خوبی ندارند، مهم نیست. برای ما مهم است که بتوانیم بازی تدارکاتی خوبی داشته باشیم و موارد مدنظر کادرفنی را انجام دهیم.

انتهای پیام/

کدخبر: 840619 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟