اگر می خواهید قاپ کی‌روش را بدزدید، لژیونر شوید ! / حرکت رونالدینیویی سرمربی تیم ملی !

به گزارش رکنا، در حالی که انتظار می رفت کارلوس کی روش نفرات مورد نظر خود برای حضور در لیست نهایی تیم ملی را از بازیکنان حاضر در اردو انتخاب کند، گفته می‌شود این اتفاق نخواهد افتاد و او تصمیم دارد تا پدیده سال قبل لیگ برتر یعنی حسین حسین زاده را به تیم ملی دعوت کند. 

امیر حسین حسین زاده پس از حضور تیم سایپا و پوشیدن پیراهن این تیم در لیگ برتر در بهترین زمان ممکن راهی استقلال شد و توانست با پیراهن این تیم در لیگ بیست و یکم بدرخشد و نام خود را بر سر زبان‌ها بیندازد. درخشش حسین زاده با پیراهن آبی باعث شد تا دراگان اسکوچیچ، سرمربی وقت تیم ملی فوتبال ایران از او در تمام اردوهای تیم ملی دعوت به عمل بیاورد و در اغلب بازی های تیم ملی به عنوان یکی از بازیکنان حاضر در زمین او را به میدان بفرستد. پس از این دوران بود که این بازیکن مشتری های داخلی و خارجی پیدا کرد و در نهایت تصمیم گرفت تا دل استقلالی ها را بشکند و راهی بلژیک و تیم نام آشنای شارلروا شود. 

حالا خبری در فضای رسانه ای پخش شده که هنوز تایید یا تکذیب آن به گوش کسی نرسیده است و در صورتی که به وقوع بپیوندد یک پیام مهم به همراه خود دارد و آن هم اینکه اگر می خواهید قاپ مرد پرتغالی فوتبال ایران را بدزدید حتما لژیونر شوید. زمانی این اتفاق قطعی می شود که بدانیم در روزهای اخیر کی روش بازیکنی مانند محمد محبی را از تیم ملی کنار گذاشته است در حالی که او ستاره بی چون و چرای استقلالی ها در لیگ بیست و دوم بوده و انتظار می رفت تا در جام جهانی به همراه تیم ملی حضور داشته باشد اما خب...!

هر آنچه که هست در روزهای پیش رو مشخص می شود که کی روش دست به دعوت از حسین زاده خواهد زد یا این هم از جمله شایعات رایج در فوتبال ایران خواهد بود و البته باید این را هم گفت که اگر بی انصاف نباشیم باید قبول کنیم در صورت دعوت از هافبک سابق آبی ها، یک بازیکن تکنیکی و کارساز به جمع بازیکنان اضافه می شود که می تواند به همراه سایر بازیکنان نهایی راهی رقابت های جام جهانی قطر شود.  

انتهای پیام/

کدخبر: 840374 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟