جام جهانی 2022 قطر / همه زمین‌های قطر برای جام‌جهانی ضبط شد

به گزارش رکنا، در حالی که مدت زمان زیادی تا آغاز بازی‌های جام‌جهانی باقی نمانده هیات برگزار کننده این رقابت‌ها با کمک فدراسیون فوتبال این کشور به تمامی باشگاه‌‌های فوتبال در قطر، در همه دسته‌ها اولتیماتوم داده تا از انجام هرگونه تمرین و مسابقه پرهیز کنند.

این اتفاق در حالی می‌افتد که مدتی است بازی های لیگ ستارگان قطر و دسته های پایین تر به حالت تعطیلی کامل در آمده اما در این میان برخی تیم ها مانند الاهلی تمرینات خود را از سر گرفته تا برای دیدار های پیش رو آمادگی خود را همچنان در بالاترین سطح ممکن نگه دارند که البته آن هم با دستورالعمل فدراسیون فوتبال قطر تعطیل شد.

مهمترین دلیل هیات برگزار کننده این دوره از بازی‌های جام جهانی به سرحال بودن زمین های ورزشی موجود در دوحه برمی‌گردد و به همین دلیل تمام زمین ها باید در حال استراحت باشند که در زمان آغاز بازی های جام جهانی از بالاترین کیفیت ممکن برخوردار شوند. این اتفاق در صورتی می افتند که کیفیت پایین حتی یکی دو زمین هم می‌تواند اعتراض سایر تیم‌ها را به دنبال داشته باشد و پر واضح است که همین موضوع امکان ایجاد یک نارضایتی بزرگ از میزبانی قطری ها به وجود بیاورد و به همین دلیل رسیدگی به زمین های تمرین و مسابقه یکی از اصلی ترین نیاز قطری ها برای برگزاری بازی های جام جهانی محسوب می شود.

 

کدخبر: 840199 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟