بازیکنان مو به مو خواسته های کادرفنی را اجرا کردند

به گزارش رکنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال؛ علی نادری مربی تیم ملی فوتبال ساحلی در مصاحبه‌ی پس از پایان بازی ایران - امارات در نیمه‌نهایی جام بین قاره‌ای گفت: مقابل امارات بازی بسیار خوبی انجام دادیم، قبلا بازی‌های امارات را آنالیز کرده و نقاط ضعف و قوتشان را بررسی کرده بودیم. بازیکنان توصیه‌های فنی کادر را اجرا کردند و توانستیم در وقت سوم به بازی مسلط شده و به فینال صعود کنیم.

وی افزود: وقت سوم در این دوره از مسابقات مهم است زیرا به دلیل استفاده ماسه‌ی سنگین توسط برگزار کننده‌ی مسابقات، قدرت بدنی تیم‌ها در وقت سوم تحلیل می‌رود، بازیکنان ما آمادگی جسمانی خوبی داشتند. کادر فنی تیم ملی بازی‌های برزیل را آنالیز کرده‌اند. با توجه به این که مارکو اکتاویو، سال‌ها سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران بوده، شناخت خوبی از تیم ایران دارد و ما هم شناخت خوبی از تیم برزیل داریم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: فینال یک بازی با کیفیت خواهد شد و ملی‌پوشان فوتبال ساحلی ایران با تمام توان، بهترین نتیجه را رقم خواهند زد. در فینال محمدعلی مختاری که در این دیدار محروم بود را در اختیار داریم و با تلاش کادر پزشکی تیم بازیکن مصدومی نداریم. از روز اول گفتم که ما بازی به بازی جلو می‌رویم و این اتفاق باعث افزایش تمرکز بازیکنان می‌شود. از ایرانیان حاضر در دبی ممنونم که با حضور خود در ورزشگاه قوت قلبی برای بچه‌ها هستند.

انتهای پیام/

کدخبر: 840159 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟