پیشکسوت پرسپولیس : طرفدار بازی‌های هجومی و پرگل هستم / جای یک بازیکن در تیم ملی خالی است

اسماعیل حلالی در گفت و گو با رکنا، در خصوص وضعیت تیم ملی گفت: ما در مقطع زمانی امروز هرچه داشتیم رو کردیم و دیگر در لیگ بازیکنی نداریم که به تیم ملی دعوت نشده باشد. البته جام جهانی یک ویترین است و باید بهترین‌ها را جام جهانی ببریم و باید فوتبالمان را به رخ همه جهان بکشیم و مهدی طارمی از همین فوتبال بیرون امده است. بازی با نیکاراگوئه هم صرفا جهت هماهنگی است و قرار نیست فشار زیادی به بازیکنان وارد شد و از این به بعد فقط مسائل روحی روانی مهم است و کی روش استاد این سیستم است.

وی ادامه داد: در بین بازیکنان دعوت شده که من گفتم شاید بازیکنی مثل علیرضا حقیقی که درخشش خوبی هم داشت، جایش در تیم ملی خالی باشد. این بازیکن در جام جهانی 2014 هم حضور داشت و می‌توانست به درد کی روش بخورد. در شرایط فعلی از تمامی پتانسیل فکر کنم استفاده شده و به غیر از یکی دو نفر همه خوب‌ها به اردو دعوت شده‌اند. من امیدورام یتم نلی در جام جهانی قطر تمام شریاط خوب خود را داشته باشد تا آبروی فوتبال ما حفظ شود.

حلالی درباره شرایط لیگ و بردهای اقتصادی افزود: شما نباید به این موضوع فکر کنید. الان پرسپولیس اگر با همین بردهای یک برصفر قهرمان شود چه اشکالی دارد؟ البته من نظر شخصی‌ام این است که بازی باید زیبا باشد و گل داشته باشد و نمی‌توانم درباره یحیی و اوضاع پرسپولیس حرفی بزنم. خوب تیم استقلال سال قبل ساختار دفاعی خودش را خوب کرد و با بردهای با نتیجه حداقل توانست قهرمان شود. پرسپولیس امسال هم اگرچه معدود حمله می‌کند ولی الان در صدر جدول است.

انتهای پیام/

کدخبر: 839935 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟