ابهام کی‌روش از لیست نهایی انگلیس ؛ ساوتگیت مسافران قطر را اعلام نمی‌کند!

به گزارش رکنا، 20 روز تا آغاز بازی های جام جهانی باقی مانده و گرت ساوتگیت، سرمربی سه شیرها هنوز لیست تیمش را برای این مسابقات اعلام نکرده است. چهار سال از زمانی که گرت ساوتگیت انگلیس را به نیمه نهایی جام جهانی روسیه رساند می‌گذرد اما در این مدت اتفاقات زیادی افتاده و به همین دلیل مشخص انگلیس تیم بهتری شده یا در این مدت دچار افت شده است.

در لیست انگلیسی ها به نام هایی همچون جک باتلند، دنی رز، فابیان دلف، فیل جونز، دله آلی و اشلی یانگ بر می خوریم که همگی در جام جهانی روسیه حضور داشتند اما هیچ یک از این نام‌ها در حال حاضر برای حضور در جام جهانی قطر حضور نخواهند داشت مگر اینکه اتفاق عجیب و غریبی بیفتد و سرمربی این تیم بالاجبار نام بازیکنان مورد نظر را وارد لیست نهایی کند.

درباره لیست انگلیسی ها باید گفت عملکرد فوق العاده بسیاری از بازیکنان تیم ملی که در فصل گذشته در لیگ جزیره داشتند کار انتخاب یک تعداد نام مشخص را سخت کرده است. در سوی دیگر تعداد بالای فوتبالیست های جوانی که در فوتبال انگلیس چهره شده اند اشتیاق که همه فوتبال دوستان را برای معرفی لیست نهایی بالا برده است و خیلی ها مشتاق هستند تا ببینند نظر نهایی گرت ساوتگیت کدام یک از نفرات مورد خواهد بود.

سرمربی تیم ملی انگلیس که ترکیب 55 نفره خود را روز جمعه 21 اکتبر به فیفا ارسال کرده بود انتظار می رود تا روز پنج شنبه 10 نوامبر یعنی 19 آبان فهرست نهایی و 26 نفره خود را اعلام کند و در پایان باید گفت با توجه به شناخت زیاد کارلوس کی روش از فوتبال انگلیس، دیر اعلام کردن لیست تیم ملی این کشور می تواند سرمربی تیم ملی ایران را بیشتر از سایر مربیان حاضر در گروه به دردسر بیندازد.

انتهای پیام/

کدخبر: 838400 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟