برد ذوبی ها با حداکثر بازیکن گمنام / تیمی که با یک بازی بیشتر از کل فصل گل زد!

به گزارش رکنا، آخرین دیدار برگزار شده از بازی های هفته یازدهم لیگ برتر بازی بین دو تیم ذوب آهن اصفهان و نفت مسجد سلیمان بود. دیداری که کسب پیروزی در آن برای هر یک از دو تیم حیاتی بود و به همین دلیل بازیکنان دو تیم با دو ایده متفاوت پا به میدان گذاشتند. یکی به دنبال باز کردن دروازه حریف و در نهایت کسب پیروزی و دیگری نیز با فکر به بسته نگه داشتن دروازه خود و در نهایت کسب حداقل امتیاز، اما علیرغم تصور، دیدار دو تیم خیلی زودتر از چیزی که تصور می شد گل داشت و تا پایان تبدیل به یکی از بهترین بازی های هفته یازدهم شد.

ذوبی ها که چهار بازیکن اصلی خود را در این دیدار به همراه نداشتند خیلی زود توانستند به دروازه حریف برسند و در چهارمین دقیقه از بازی اولین گل را وارد دروازه حریف کنند. هر چند ذوبی ها چند دقیقه بعد یک پنالتی از دست دادند اما با گلزنی در دقایق 28، 65، 90 و 3+90 موفق شدند یک برد فوق العاده در کارنامه خود ثبت کنند، جالب اینکه این پیروزی ذوبی ها بیشتر از همه گل هایی که در لیگ بیست و دوم به ثمر رسانده بودند، گل داشت و دستی به سر و وضع قوای گلزنی سبزپوشان کشید.

نکته جالب درباره این برد مهم شاگردان تارتار اینکه آنها برای این دیدار مسعود ابراهیم‌زاده، آرمان قاسمی، سعید باقرپسند و محمد قریشی را به همراه نداشتند و همین باعث شده بود که بهترین برد این تیم در سال های اخیر با بازیکنان گمنام فراوانی به ثبت برسد.

سبزپوشان با 5 گلی که در دیدار برابر نفت مسجد سلیمان به ثمر رساندند موفق شدند تعداد گل های خود در لیگ بیست و دوم را پس از بازی های هفته یازدهم به عدد 9 رساندند.

انتهای پیام/

کدخبر: 837396 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟