اتفاق جذاب ؛ مسی همسایه رونالدو در منچستر می‌شود؟!

به گزارش رکنا، غول لیگ برتر انگلیس منچسترسیتی علاقه‌مند است در پنجره نقل و انتقالات تابستانی آینده، لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی را به عنوان بازیکن آزاد به خدمت بگیرد. 

فوق ستاره آرژانتینی در طول دوران حضورش در بارسلونا خود را به عنوان یکی از بهترین‌های تاریخ فوتبال معرفی کرد. او با چندین بار بردن هر جام ممکن به بارسلونا کمک کرد تا به یکی از بهترین تیم‌های جهان تبدیل شود. او تنها زمانی این باشگاه را ترک کرد که نتوانستند قراردادش را ثبت کنند.

قرارداد مسی با پی اس جی در پایان فصل به پایان می‌رسد و اگر تیم فرانسوی نتواند قرارداد او را تمدید کند، مهاجم آرژانتینی در تابستان آینده بازیکن آزاد خواهد بود.

طبق گزارش نشریه اسپانیایی Fichajes، منچسترسیتی علاقه‌مند به خرید لیونل مسی است. این به ایجاد یک خط حمله رویایی شامل مسی و هالند کمک می‌کند.

منچسترسیتی پس از پرداخت مبلغ 51 میلیون پوند به تیم آلمانی بروسیا دورتموند، ارلینگ هالند را در ابتدای فصل به خدمت گرفت. طی چند روز، هالند به یکی از بهترین مهاجمان لیگ برتر انگلیس تبدیل شد و حالا سیتیزن‌ها در حال بررسی گزینه اضافه کردن لیونل مسی به این ترکیب هستند. گواردیولا می‌تواند عامل تعیین کننده در این خرید باشد.

لیونل مسی زیر نظر پپ گواردیولا، سرمربی سابق بارسلونا بهترین فوتبال زندگی خود را بازی کرده است. گواردیولا و مسی رابطه بسیار خوبی با هم دارند که می‌تواند باعث شود او تصمیم بگیرد به باشگاه انگلیسی بپیوندد.

حالا به غیر از سیتی، یک باشگاه دیگر لیگ برتر فوتبال چلسی نیز به دنبال جذب این مهاجم است. این در حالی است که پی اس جی تمام تلاش خود را برای تمدید قرارداد این بازیکن آرژانتینی انجام خواهد داد. اما مسی در حال حاضر به وضعیت قرارداد خود فکر نمی‌کند.

مهاجم پاری سن ژرمن در حال حاضر روی جام جهانی 2022 قطر متمرکز شده است. این آخرین حضور مسی در این رویداد همیشگی خواهد بود. بنابراین او می‌خواهد این جام را که تاکنون از او دور مانده است، به دست آورد. او پس از جام جهانی در مورد آینده خود تصمیم خواهد گرفت.

انتهای پیام/

کدخبر: 837148 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟