ابراز رضایت سرمربی هلندی شیاطین سرخ از رونالدو پس از گلزنی

به گزارش رکنا، اریک تن هاخ پس از بُرد 3 بر صفر منچستریونایتد در ورزشگاه اولدترافورد مقابل شریف مولداوی، از عملکرد تیمش رضایت نسبی داشت. 

تن‌هاگ بعد از برتری مقابل شریف گفت: نمایش تیم بد نبود. طبیعتا انتظار داشتیم طی نیم ساعت ابتدایی به گل برسیم، به همین دلیل معتقدم زدن گل اول مقداری طول کشید ولی به شایستگی به آن رسیدیم. در نیمه دوم، 2 گل خوب دیگر در جریان بازی به ثمر رساندیم و من بابت بسته ماندن دروازه تیم هم خوشحالم چون فرصتی به حریف ندادیم. این یک بُرد همراه با تمرکز بود. با این حال، هنوز هم می‌توانستیم درون محوطه جریمه بهتر مستقر شویم؛ این کار را روی گل دوم و سوم به خوبی انجام دادیم. 

وی در خصوص اینکه آیا دلیل تعویض شدن آنتونی در بین 2 نیمه، حرکت تکنیکی او در نیمه اول بود، پاسخ داد: نه، کم و بیش برنامه‌ریزی کرده بودیم که در صورت جلو افتادن، این کار را انجام بدهیم. من می‌خواستم  رشفورد و کریستیانو  را کنار یکدیگر ببینم و شاهد پویایی تیم در سمت راست باشم. گارناچو هم حرکات خوبی انجام داد و خوب بازی کرد.

سرمربی هلندی شیاطین سرخ درباره عملکرد رونالدو اینطور به سوال پاسخ داد: دیدن این که رونالدو توانست به گل برسد عالی بود. او فرصت‌سازی کرد، تیم هم برای او فرصت ساخت و ما از توانایی‌اش برای زدن ضربه پایانی خبر داریم. او به یک گل نیاز داشت و حالا من مطمئنم که گل‌های بیشتری در راه خواهد بود.

انتهای پیام/

کدخبر: 837010 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟