واکنش جالب رییس فدراسیون فوتبال به حواشی حذف تیم ملی از جام جهانی

به گزارش رکنا، مهدی تاج درباره شرایط تیم ملی فوتبال اظهار داشت: همه حواس و هم غم ما روی بازی با انگلیس و آمریکا است و خیلی درگیر مسائل حاشیه‌ای نمی‌شویم.

وی افزود: معتقدم هیچ ایرانی حاضر نیست تیم ملی کشورش از جام‌جهانی حذف شود و حتی هیچ آدم بزرگ فوتبالی نداشته‌ایم که خواستار این باشد تا تیم ملی از حضور در این رویداد بزرگ فوتبالی حذف شود. البته با توجه به ارتباطاتی که دارم به خوبی می‌دانستم که این خبرشدنی نیست.

رییس فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: به هر حال شایعه و ناامید کردن مردم درست نیست زیرا وقتی تیم ملی بازی خود را می‌بُرد تمام مردم ایران خوشحال می‌شوند. تیم ملی جایی است که وحدت‌آفرین بوده و می‌تواند همه مجموعه‌ها را به چسبندگی خوبی در جامعه برساند.

تاج در ارتباط با جواد نکونام و اضافه شدن به کادرفنی تیم ملی گفت: سرمربی باید شخصاً کمک مربی‌اش را انتخاب کند. ضمن احترام به همه مربیان داخلی که عالی هستند، کارلوس کی‌روش قبلاً با نکونام کار کرده است. ما قرارداد پاره وقتی خواهیم داشت و اتفاقی رقم می‌زنیم تا قرارداد نکونام با فولاد پابرجا باشد. عدد و ارقام اعلام شده برای قرارداد دائمی قابل ملاحظه است و نمی‌توانیم آن را بدهیم.

انتهای پیام/

 

 

کدخبر: 836256 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟