گفت وگوی تفصیلی با پدیده بارسلونا؛ پدری: مسئولیت گل نزدن لواندوفسکی با من است !

به گزارش رکنا،  پدری ستاره جوان و آینده‌دار بارسلونا در خصوص بعضی مسائل صحبت کرده است.

*فکر می‌کنی که بارسا به لوا وابسته است؟

چه او بتواند توپ را گل کند یا نه، کاری که باید انجام دهیم این است که توپ‌ها را به او برسانیم و بنابراین مسئولیت گل نزدن او را برعهده می‌گیریم.

*رابطه‌ات با لوا؟

برقراری ارتباط با بازیکنان خوب آسان است. در واقع، از روز اول، لواندوفسکی با من یک فرد فوق‌العاده بوده است، او واقعاً خوب سازگار شده است و به ما جوانان کمک زیادی می‌کند. او به من و  گاوی یاد می‌دهد که چگونه با فضاها بازی کنیم و چگونه می‌تواند مدافعان را برای گلزنی حذف کنیم.

*ترس از فصل بدون عنوان؟ 

با وجود باخت‌ها، فکر می‌کنم بارسلونا باید به لیگ فکر کند، هنوز چند بازی باقی مانده و رقابت‌های دیگری باقی مانده است، من قبلاً جام حذفی را برده‌ام و همه می‌توانند دوباره به آن برسند، مطمئن هستم که اگر ادامه دهیم. این فصل با یک عملکرد عالی، موفقیت خواهد آمد، ما باید کار کنیم

*آیا می‌توانید لیگ را از  رئال مادرید ربود؟ 

بله، فصل گذشته مقابل آن‌ها پیروز شدیم و حالا بازیکنان ما بهتر هستند و تیمشان را هم تقویت کردند، اما مطمئنم می‌توانیم آن‌ها را شکست دهیم.

*جام جهانی؟

تا زمانی که قهرمانی کسب نشود در رویایی آن نخواهم بود، امیدوارم در جام جهانی خوب بازی کنیم و چرا آن را نگیریم؟!

*عملکرد ضعیف در لیگ قهرمانان اروپا؟

ما انتظار نداشتیم که در چمپیونز این اتفاق رخ دهد، اما این اتفاق افتاد، که مایه تاسف است، ما اکنون نمی‌توانیم کاری انجام دهیم، اما امید کمی وجود دارد و باید منتظر باشیم تا ببینیم چه اتفاقی می‌افتد، اما می‌دانیم که بسیار پیچیده است. تا زمانی که ممکن است باید ایمان داشته باشیم. می‌دانیم که خیلی، خیلی سخت است و به شانس زیادی نیاز داریم اما باید آماده باشید.

*بازی مقابل بایرن مونیخ؟

فکر می‌کنم علی‌رغم نتیجه بازی خوبی مقابل بایرن انجام دادیم، توپ از ورود به دروازه امتناع کرد. در بقیه بازی‌ها نتوانستیم آنطور که می‌خواستیم بازی را کنترل کنیم، سری بازی‌های بدی بود اما باید پیشرفت کنیم.

*فکر نمی‌کنی ژاوی بیش از حد خوشبین است؟

فکر نمی‌کنم اینطور باشد، فکر می‌کنم چون بارسلونا هستیم و اینطور بازی می‌کنیم طبیعی است که توقعات بالا باشد. حضور در بارسلونا یعنی رقابت برای همه چیز و تلاش برای شکست دادن همه رقبا و این چیزی است که ما می‌خواستیم، اما این اتفاق نیفتاد و اکنون باید در لیگ رقابت کنیم.

انتقادات از ژاوی زیاد است؟

وقتی نتایج بد باشد، همه مورد انتقاد قرار می‌گیرند. فکر می‌کنم مربی بارسلونا بودن سخت است، اما می‌بینم که مربی عالی کار می‌کند. او به ما بچه‌ها کمک کرد و می‌داند فوتبالیست بودن به چه معناست، زیرا او زمانی بازیکن همین تیم بوده و همیشه به ما توصیه‌هایی دارد.

*انتقاد از کاپیتان‌ها؟

وقتی نتایج بدی به دست می‌آید، انتقاد از بیرون می‌آید و هر کسی که طولانی‌ترین زمان اینجا بوده مورد انتقاد قرار گرفته است، من فکر می‌کنم وقتی شکست می‌خوریم، شکست برای همه است، نه فقط کاپیتان‌ها، نقش‌هایشان فقط نصیحت کردن نیست. اما وقتی بازی انجام می‌گیرد به ما کمک می‌کنند.

انتهای پیام/

کدخبر: 836215 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟