گزارش/ جزئیات باورنکردنی از قرارداد 546 میلیون پوندی امباپه و پاری سن ژرمن!

به گزارش رکنا، پاری سن ژرمن حاضر شده برای نگاه داشتن کیلیان امباپه در پارک دو پرنس و جلوگیری از رفتن او به رئال‌مادرید 546 میلیون پوند به این بازیکن فرانسوی بپردازد.

در ماه می بود که پی اس جی اعلام کرد با امباپه برای 3 سال به توافق رسیده و این بازیکن تا سال 2025 در این تیم خواهد ماند. قرارداد او تا سال 2024 است و برای یک سال دیگر قابلیت تمدید خودکار دارد که البته تصمیم فعال کردن این بند بر عهده امباپه است نه باشگاه!

با همه این‌ها گفته می‌شود بازیکن 23 ساله از تمدید با پی اس جی پشیمان است و می‌خواهد به رئال مادرید برود. شایعه‌ای که رئیس باشگاه مادریدی فلورنتینو پرز آن را رد کرد.

نیمار امباپه

630 میلیون یورو معادل 546 میلیون پوند مبلغی است که از مبلغ پرداختی بارسلونا به مسی در بین سال‌های 2017 تا 2021 هم بیشتر است. بارسا در آن زمان 555 میلیون یورو به مسی و از سال 2017 تا 2023 مبلغ 267 میلیون یورو به نیمار پرداخت کرد.

در حال حاضر یک چهارم بودجه کل باشگاه به امباپه اختصاص دارد! گفته می‌شود حدود 6 میلیون یورو در ماه خرج این بازیکن می‌شود که پس از کسر مالیات به 2.7 میلیون یورو می‌رسد. که البته همین مبلغ نیز سه برابر مبلغ قرارداد قبلی است.

پاداش‌هایی نظیر قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا در این قرارداد وجود ندارد، اما مبلغ 180 میلیون یورو پاداش برای عقد قرارداد در نظر گرفته شده که به طور کامل به امباپه پرداخت خواهد شد، حتی اگر او زودتر از زمان این قرارداد باشگاه را ترک کند!

امباپه

در نهایت یک پاداش وفاداری در قرارداد او وجود دارد به مبلغ 70 میلیون یورو که در پایان هر فصل مبلغ 10 میلیون یورو به آن اضافه می‌شود. این مبلغ به ازای نرفتن امباپه به تیم دیگر و حضور او در پی اس جی به عنوان وفاداری به این بازیکن پرداخت خواهد شد!

حضور امباپه در پی اس جی به جایی رسید که حتی رئیس جمهور فرانسه امانوئل ماکرون ورود کرده و در صحبتی گفته بود امباپه هنوز زمان زیادی دارد و می‌تواند کمی دیگر در پی اس جی بماند.

او چندی پیش در مصاحبه با نیویورک تایمز گفته بود: هرگز تصور نمی‌کردم درباره آینده‌ام با رئیس جمهور گفت و گو کنم. فوق‌العاده است، واقعا فوق‌العاده است. او به من گفت می‌خواهد من بمانم. اینکه نمی‌خواهد من اکنون بروم زیرا برای کشورم اهمیت خیلی زیادی دارم. وقتی رئیس جمهور این جملات را به شما بگوید واقعا مهم است.

امباپه بیلد

پارس سن ژرمن سرمایه گذاری سنگینی انجام داده اما در پاسخ عملکرد خوبی از امباپه می‌بیند. بازیکن فرانسوی در 15 بازی لیگ یک موفق به زدن 14 گل و دادن 2 پاس گل شده است.

تیم کریستوفر گالتیر با 5 امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم در صدر جدول لیگ قرار دارد و در لیگ قهرمانان اروپا نیز صدر نشین گروه H است.

انتهای پیام/

کدخبر: 835955 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟