واکاوی دلایل پیروزی بارسلونا مقابل بیلبائو در نیوکمپ

به گزارش رکنا، بارسلونا یک پیروزی قاطع دیگر را در اسپاتیفای نیوکمپ به دست آورد و یکشنبه شب تیم باشگاه اتلتیک ارنستو والورده، سرمربی سابق ارنستو والورده را 4-0 شکست داد.

دمبله با یک گل و 3 پاس گل برای بارسلونا برای اولین بار در تمامی رقابت‌ها (165 بازی) مستقیماً در چهار گل در یک بازی تاثیر مستفیم داشت.

این بازیکن 25 ساله فرانسوی همچنین با پشت سر گذاشتن بازیکنانی مانند رودریگو گوس و میکل مرینو، به بالاترین پاس گل در این فصل لالیگا تبدیل شد (5). در همین حال، لواندوفسکی که در بازی افتتاحیه به دمبله کمک کرد، مشترکاً دومین نفر برتر لیست است.

در حالی که حمله به خوبی می‌درخشید، بارسا یکشنبه شب یک کلین شیت دیگر در لالیگا ثبت کرد. کاتالان‌ها در 5 بازی خانگی اخیر خود در لالیگا گل نخورده‌اند، بهترین بازی تحت هدایت ژاوی و بهترین بازی از 12 فصل متوالی در سال 2011 تا امروز بوده است.

در این روند، بارسلونا همچنین به اولین تیم تاریخ لالیگا تبدیل شد که در 9 بازی از 11 بازی اول خود دروازه خود را بسته نگه داشته است.

این بُرد همچنین به این معنی بود که 3 بازی از پنج بازی اخیر بین بارسلونا و باشگاه اتلتیک با پیروزی 4-0 به نفع بلوگرانا به پایان رسیده است. باشگاه باسکی همچنین اولین تیمی شد که 350 گل از بارسا در لالیگا دریافت کرد.

انتهای پیام/

کدخبر: 835880 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟