کریمی: کمک اول نفش دایه داور وسط شده بود

به گزارش رکنا، فیروز کریمی پس از شکست نفت آبادان مقابل مس کرمان در نشست خبری اظهار داشت: بازی بار فنی نداشت و هر دو تیم با شرایط نامساعدی که داشتند با ترس و اضطراب بازی می‌کردند، اما در همین شرایط مس از موقعیت‌هایش بهتر از ما استفاده کرد. موقعیت مرده ای که دفاع جوان ما بر اثر شتاب زدگی به تیم حریف داد و دروازه بان هم گل بدی خورد.  در نیم ساعت دوم هم اگر ما برتر بودیم به خاطر ترس خود مس بود و در غیر اینصورت بازی پایاپای بود.  در روزی که می‌توانستیم بهتر نتیجه بگیریم، شکست خوردیم. بضاعت ما بسیار پایین است.

وی ادامه داد: در مورد کمک داور اول باید بگویم که نقش رئیس بزرگ را بازی می‌کرد و خیلی اصرار داشت که داور را راهنمایی کند. در صورتی که به او گفتم اشکال بازی خود شما هستی. خیلی از اتفاقات در سمتی که ما بودیم افتاد. کمک داور اول از وظیفه خودش غافل شده بود و دایه داور وسط شده بود، در صورتی که او خودش سر تا سر اشتباه بود. داور وسط به مراتب از کمک داور اول بهتر کار کرد و او بازی را به هم زد.

سرمربی نفت آبادان روز گذشته در تمرین آخر دو بازیکن از دست دادیم. امروز بازیکنی را جای دفاع وسط مان قرار دادیم که اشتباه اول را انجام داد. ما بازیکنی را آوردیم که یک و نیم فصل از بازی دور بود، اما سالم بود و فوق العاده توانمند، اما مسئولان باشگاه گفتند به خاطر شرایط نمی‌توانیم او را جذب کنیم و مسئولیتش با خود ما. الان بیایند و جواب مردم را بدهند. مسئولیت کادرفنی با من بود اما مابقی با هیات مدیره است. اولین بار است که می‌بینم مربی بازیکنی را تایید می‌کند، اما هیات مدیره او را جذب نمی‌کند. حسین کنعانی زادگان را هم خودم در تراکتور جذب کردم. آن زمان که یکی دو فصل دور بود و حاضر نشدند دو سه فصل با او قرار داد ببندند، اما بعد از اینکه به تیم ملی دعوت شد، دیگر کار از کار گذشته بود و او هم نبست.

کریمی در مورد اینکه کمپینی راه افتاده که تیم ملی را از جام جهانی حذف کنند، گفت: این چیزها نیاز به کمپ و کمپین و گداخانه ندارد! حتما انگلیسی‌ها می‌خواهند اعتیاد خود را ترک کنند که دنبال این چیزها هستند! فکر می‌کنم 2، 3 تیم اول بودیم که به جام جهانی راه پیدا کردیم و انگلیس چه کاره است که بخواهد تصمیم بگیرد. فیفا اگر معتقد است که سیاست باید از ورزش و فوتبال دور باشد، باید پیشنهاد دهنده را هم مواخذه کند. تیم ما به دور از مسائل سیاسی کار خود را می‌کند و ایجاد کمپین اشتباه است. حذف از جام جهانی آخر ظلم به فوتبال ایران است.

انتهای پیام/

کدخبر: 834891 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟