بائو: برای برد به مصاف فولاد می‌رویم/ سوپر جام را به هواداران نساجی هدیه می‌کنیم/ نیان بالاخره گل می‌زند

میثم بائو در گفتگو با رکنا، در مورد شرایط تیم نساجی اظهار داشت: شرایط تیم بسیار خوب است و تمرینات شاداب و منظمی زیر نظر مطهری انجام می‌دهیم. امیدوارم شادابی در تیم ادامه داشته باشد تا بتوانیم نتایج بهتری هم کسب کنیم.

وی در مورد برد سخت در سیرجان مقابل گل گهر افزود: در دقیقه 20 به گل رسیدیم و بازی را خوب کنترل و هوشمندانه دفاع کردیم و در نهایت به برد ارزشمند  مقابل گل گهر دست یافتیم.با این برد به رده ششم جدول رسیدیم که امیدواریم در انتهای فصل ، لیگ را بین 5 یا 6 تیم بالای جدول به پایان برسانیم.

معاون ورزشی باشگاه نساجی در مورد بازی بعدی این تیم مقابل فولاد تصریح کرد: بازی بسیار سختی پیش رو داریم. اگر گل اول را بزنیم می‌توانیم با کنترل کردن بازی اولین باخت این فصل فولاد را به این تیم تحمیل کنیم.

بائو در مورد عدم گلزنی اداما نیان مهاجم خارجی این تیم گفت: به امید خدا این مهاجم در بازی پیش رو مقابل فولاد گلزنی خواهد کرد.

وی در مورد بازی سوپر جام بین 2 تیم استقلال و نساجی گفت: استقلال تیم بزرگی است که سال گذشته بدون باخت قهرمان لیگ شد و ما هم باشکست استقلال به فینال جام حذفی رسیدیم  که در بازی پایانی هم توانستیم با برد آلومینیوم به قهرمانی جام حذفی برسیم. امیدواریم در بازی سوپر جام استقلال را ببریم و یک جام دیگر به هواداران پر شور نساجی هدیه کنیم.

معاون ورزشی باشگاه نساجی ، در مورد لیگ قهرمانان آسیا که نساجی یکی از نمایندگان کشورمان است ابراز کرد: در ابتدا باید مدارک حرفه‌ای که کنفدراسیون فوتبال آسیا از تیم‌ها خواسته را آماده کنیم و بعد تیم را برای حضور موفق در این رقابت‌ها تقویت کنیم.

اتمام خبر/

کدخبر: 833921 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟