پاسخ منفی فیلیپین و نیوزیلند به ایران/ تیم ملی بسکتبال دست به دامان ترکیه شد

به گزارش رکنا، قرار است آخرین بازی از هفته ششم لیگ برتر بسکتبال 25 مهرماه برگزار شود و 2 روز پس از آن اردوی تیم ملی جهت حضور قدرتمند در پنجره پنجم انتخابی جام جهانی آغاز خواهد شد.

مسئولان فدراسیون بسکتبال پس از مشورتی که با کادرفنی تیم ملی داشتند، در نظر دارند جهت آماده‌سازی تیم ملی چند بازی تدارکاتی برای تیم ملی در نظر بگیرند تا با شرایط بهتری از نظر آمادگی وارد پنجره پنجم انتخابی جام جهانی شوند.

از این‌رو مسئولان فدراسیون مکاتبات صحبت‌هایی با چند کشور از جمله نیوزیلند، فیلیپین، یا حتی اردن، لبنان و بحرین داشتند تا پیش از پنجره پنجم انتخابی جام جهانی با ایران بازی دوستانه داشته باشند یا با حضور این تیم‌ها یک تورنمنت چند جانبه در تهران برگزار شود که خیلی زود با پاسخ منفی این کشورها مواجه شد.

اکنون هم پس از این اتفاق کادرفنی تیم ملی مجبور شدند به سراغ گزینه آلترناتیو بروند و تصمیم دارند با توجه به روابط خوبی که بین فدراسیون‌های بسکتبال ایران و ترکیه وجود دارد اگر شرایط مهیا شود روزهای نهم و دهم آبان ماه تیم ایران به ترکیه برود و 2 یا 3 بازی دوستانه با این کشور در خود ترکیه انجام دهد. البته فعلأ هنوز پاسخی از طرف کشور میزبان به ایران داده نشده است.

از طرف دیگر راه حل دیگر کادرفنی تیم ملی این است که بتوانند از تیم هایی که در لیگ ایران هستند منتخب بازیکنان داخلی و خارجی را در غالب یک تیم دور هم جمع کنند تا چند بازی دوستانه با تیم ایران انجام دهند.

انتهای پیام/

کدخبر: 833645 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟