سیف‌الله‌پور: پیروزی بزرگی مقابل گلگهر کسب کردیم/ قلعه‌نویی مانند برادرم است

ایزد سیف‌الله‌پور در گفتوگو با رکنا، در خصوص برتری تیم نساجی مازندران مقابل گلگهر سیرجان اظهار داشت: بازی خوبی بود و بازیکنان ما مقابل تیم صدرنشین گل گهر خوب بازی کردند و خوشحالم نتیجه از آن تیم ما بود. این دیدار از یک جهت حُسن خوبی برای ما داشت و آن هم این بود که شکست بدی در سیرجان به تیم میزبان وارد کردیم البته از یک جهت هم ناراحتم زیرا امیر قلعه‌نویی از دوستان نزدیک من بوده و مانند برادرم است. ما خارج از مستطیل سبز با هم رفیق اما در داخل زمین رقیب هم هستیم. بالاخره بچه‌های ما پول می‌گیرند تا برای بُرد تیم تلاش کنند. این باخت چیزی از ارزش‌های قلعه‌نویی و تیم او کم نمی‌کند. 

وی افزود: تیم ما پس از استقلال بهترین روند را در هفته‌های اخیر داشته زیرا در 3 بازی اخیر توانسته‌ایم 7 امتیاز بگیریم. ضمن اینکه از بازیکنان و کادرفنی تشکر می‌کنم زیرا در این دیدارهای اخیر برای موفقیت هیچ تیم تلاش مضاعفی داشتند. تلاش می‌کنیم به این نتایج خوب همچنان ادامه دهیم.

مدیرعامل باشگاه نساجی در پایان بیان کرد: بالاخره تیم‌ها در جدول از لحاظ امتیازی رقابت فشرده‌ای دارند و کار واقعأ سخت است. هیچ تیمی حاشیه امنیت ندارد، مشابه تراکتور که در جدول میانه جدول بود اما خیلی خوب توانست خودشان را به رده‌های بالایی جدول برساند. این مساله نشان می‌دهد ضمانتی برای این وجود ندارد که کار راحت است.

انتهای پیام/

کدخبر: 833363 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟