پیشکسوت استقلال: به ساپینتو آدرس اشتباه داده‌اند/ کاش دربی قبل از جام جهانی برگزار میشد

هادی شکوری در گفت‌وگو با رکنا، درخصوص شرایط استقلال در فصل جدید  اظهار داشت: استقلال بر خلاف سال قبل دچار حاشیه شده و این حواشی به کار لطمه می‌زند. سال قبل رمز موفقیت دور شدن از حوادث و حواشی بود و فکر می‌کنم تیم ما شادابی گذشته را ندارد. به ساپینتو آدرس اشتباه داده‌اند. هیجان کاذبی که دارد و وحشت از برکناری روی روند او تاثیر دارد و شرایط را برای تیم سخت می‌کند. با اینکه برد خوبی مقابل ذوب آهن کسب کردیم اما تیم آنطور که مد نظر ما است، بازی نمی‌کند.

وی درباره پست بازی یامگا گفت: یامگا توانمند است و اگر در خط جلو بازی کند، بهتر است و می تواند در کارهای دفاعی هم کمک کند چون گنجایش شُش بالایی دارد. فعلا ما باید از حاشیه دور باشیم و در گلزنی هم بهتر عمل کنیم.

پیشکسوت استقلال درباره کیفیت فنی لیگ برتر گفت: پرسپولیس حال و روز خوبی از نظر فنی ندارد و استقلال هم تقریبا همین شرایط را دارد و کلا نزدیک جام جهانی کیفیت لیگ پایین آمده است.

شکوری در پایان تصریح کرد: امیدوار بودم دربی قبل از جام جهانی برگزار شود اما خب تصمیم چیز دیگری شد و فکر می کنم با این شرایط این بازی مهم از تب و تاب می افتد. دربی باید در شرایط حساس برگزار شود و بعد از جام جهانی دیگر آن شور و هیجان را ندارد.

انتهای پیام/

 

کدخبر: 833293 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟