بیانی: هوادار از تعطیلی زیاد لیگ آسیب می‌بیند/ جایگاه تیم خوب ملوان این نیست‌

به گزارش رکنا، شاهرخ بیانی درباره بهتر شدن وضعیت هوادار پس از کسب دومین برد متوالی، اظهار داشت: پیش از این هم گفتم در 2 بازی خیلی بد امتیاز دادیم. با تمرینات خوبی که انجام دادیم و صحبت‌هایی که با بچه‌ها داشتیم مقابل مس کرمان که فکر می‌کنم ۱۴ هفته در خانه‌اش نباخته بود، برنده شدیم.

وی افزود: امروز هم خیلی بازی سختی داشتیم. ملوان تیمی با ریشه است که مربیان بسیار خوبی دارد اما مثل تیم ما جوان است‌‌. کسب 3 امتیاز برای رهایی از انتهای جدول برای ما خیلی مهم بود و خدا را شکر برنده شدیم تا وضعیت‌مان در جدول بهتر شود.

مربی تیم هوادار درباره جذابیت اواخر بازی و اینکه 2 تیم در لحظات پایانی ۵-۴ موقعیت داشتند، گفت: ملوان هم می‌توانست برنده باشد. تیم‌شان شرایطی مشابه با ما دارد و بازیکنان و مربی جوانی دارد. به آن‌ها هم خسته نباشید می‌‌گویم. هوادار یک تا 2 موقعیت صد در صدی داشت و آن‌ها هم یک فرصت خوب داشتند. فوتبال ما همین است و تیم‌ها به هم نزدیک هستند. به تیم‌های بزرگ که شرایط‌شان فرق می‌کند، کاری ندارم اما تیم‌هایی مانند ما و ملوان جوان هستند. جایگاه تیم خوب ملوان این نیست‌.

بیانی درخصوص اینکه هوادار فرم ایده‌آلی دارد، گفت: لیگ برای جام جهانی 2 ماه تعطیل می‌شود و ما هم بازیکن ملی‌پوش نداریم. هوادار از این موضوع آسیب می‌بیند. اگر بخواهیم تعطیلات را زیاد، باید مجدد بدنسازی کنیم و اگر بخواهیم این کار را انجام ندهیم و در شرایط مسابقه باشیم‌، معلوم نیست باید با کدام تیم بازی کنیم. خیلی وضعیت خراب می شود و می‌توانستند زمان تعطیلی را کمتر کنند. اجازه می‌دادند ۲۰-۱۵ روز بازی می‌کردیم و بعد برای جام جهانی می‌رفتیم.

انتهای پیام/

کدخبر: 833089 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟