زامهران: نساجی مقابل هیچ تیمی کم نمی‌آورد/ مطهری تاکتیک تیم را تغییر داد

به گزارش رکنا، فرزاد زامهران در مورد بازی پیش روی نساجی مقابل گل‌گهر اظهار داشت: همواره بازی‌های خوبی از 2 تیم می‌بینیم و سال قبل هم رقابت نساجی و گل گهر جذاب بود. این تیم هر سال به عنوان مدعی وارد می‌شود و فکر می‌کنم سال قبل به دلیل امتیازی که از آن‌ها کسر شد کمی از موفقیت و قهرمانی فاصله گرفتند. این فصل هم تیم گل گهر سرمایه‌گذاری خوبی کرده و برای بالا جدول و قهرمانی بسته شده است. یارگیری خوبی کردند و نفرات خوبی در اختیار دارند. می‌دانم بازی سختی است اما نساجی هم کم نمی‌آورد. ما در هر بازی برای بردن وارد زمین می‌شویم. ما تیمی نیستیم که بیرون خانه باخت دهیم و هه تلاشمان را می‌کنیم در این بازی با دست پر برگردیم. امیدوارم مثل همیشه بازی زیبا و تماشاگر پسندی باشد.

وی با اشاره به این که نساجی متفاوتی را با حمید مطهری شاهد هستیم تصریح کرد: با آمدن حمید مطهری تغییراتی داشتیم و تاکتیک و سیستم تیم عوض شد. می‌دانستیم این تغییرات زمان می‌برد و شاید به همین دلیل چند هفته‌ای را از دست دادیم. به مرور اما شرایط بهتر شد و چند هفته‌ای است آنچه کادر فنی می‌خواهد در زمین اجرا می‌کنیم. تیم نساجی سال متفاوتی را شروع کرده است. اسکلت اصلی تیم حفظ شد و بازیکنان چند سالی است کنار هم بازی می‌کنند از این رو پیش بینی می‌کنم فصل خوبی پیش روی ماست.

بازیکن تیم نساجی با تاکید بر این که احترام داورها باید حفظ شود گفت: بازیکنان ما همیشه به داوران احترام می‌‌‌گذارند. اگر اعتراضی به قضاوتی بود هرگز به جنجال کشیده نشد.داوران خود شاهد این ادعا هستند. در حالی که برخی تیم‌ها به خاطر یک خطای معمولی جنجال به پا می‌کنند و هر یازده بازیکن به اضافه نیمکت به داور اعتراض می‌کنند و تمرکز داور را بهم می‌ریزند. این فصل هم اشتباهاتی در حق ما شد اما هدف ما این نیست که داور را تحت فشار قرار دهیم. فراموش نکنید ما باید جوابگوی هوادارانمان باشیم و وقتی می‌بینیم قضاوتی از ما امتیاز می‌گیرد مجبور به واکنش‌های منطقی می‌شویم.

زامهران هزینه پایین تیم‌های خصوصی را یکی از مشکلات موجود در فوتبال عنوان کرد و گفت: هدف ما دفاع از حقمان است. خصوصی هستیم و هزینه کمتری نسبت به بسیاری از دیگر تیم‌ها کردیم. در این شرایط تیم‌های خصوصی بیش از این بودجه ندارند. اگر قرار باشد برخی امتیازات هم با اشتباهات داوری از دست برود دیگر جانی برای ما باقی نمی‌ماند. اگر قضاوت‌ها بهتر بود شاید ما دوم یا اول جدول بودیم. از این رو باشگاه نساجی وادار به واکنش شد.

انتهای پیام/

کدخبر: 832593 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟