واحدی: پیروزی مقابل شهرداری گرگان کار ساده‌ای نبود/ تیم بسکتبال مهرام جوان و با انگیزه است

سینا واحدی در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص بُرد تیم مهرام مقابل شهرداری گرگان در لیگ برتر بسکتبال اظهار داشت: بچه‌های ما اگر چه خیلی جوان و کم تجربه هستند اما در مقابل گرگان خیلی خوب بازی و با جان و دل دفاع کردند و در حمله هم عالی بودیم. بالاخره شهرداری گرگان تیمی حرفه‌ای و پُر از بازیکن ملی است، بازیکن خارجی همچون پری پتی که دوست صمیمی من است را دارد و از همین‌رو بردن آن‌ها آسان نبود.

وی افزود: تمام بازیکنان در این دیدار عالی بودیم و انشاالله بتوانیم این بردها را ادامه دهیم تا یک پای حضور در لیگ باشیم. درست است در برخی دقایق هیجانات بازی روی ما تاثیر گذاشت و اختلاف امتیازی کاهش پیدا کرد اما خوشبختانه با صحبت‌های کادرفنی و همچنین روند خوبی که در دفاع و حمله داشتیم توانستیم سد محکمی برای امتیازگیری تیم حریف شویم و به یک بُرد مهم در لیگ برسیم.

ستاره تیم بسکتبال مهرام با اشاره به بازی سختی که این هفته مقابل توفارقان دارند، اظهار داشت: هدف ما این است بازی به بازی جلو برویم و اکنون بازی با شهرداری گرگان را به فراموشی سپرده‌ایم و تمام تمرکز و فکر ما روی بازی با توفارقان است که این دیدار را هم مانند بازی‌های قبلی با بُرد خودمان پشت سر بگذاریم. حریف تیمی قابل احترام است که هم مربی و بازیکن پُست سنتر این تیم خارجی هستند و باید با تمام توان به داخل زمین برویم تا نتیجه را از آن خودمان کنیم.

واحدی با بیان اینکه مهرام یک تیم جوان است، گفت: مهرام تیم جوان و با انگیزه‌ای است و بازیکنان در تمرینات صددرصد توان خود را می‌گذارند. امیدوارم روند رو به رشدمان همین گونه ادامه پیدا کند تا در نهایت به فینال برسیم. خود من هم مانند سایر بازیکنان همیشه تلاش کرده‌ام تا نکاتی را که کادرفنی به من محول می‌کند در داخل زمین به خوبی انجام دهم.

وی در مورد اینکه کیفیت لیگ را چطور دیده است، بیان کرد: شاید تعداد تیم‌های لیگ با 16 به دوازده تیم کاهش یافته اما نکته حائزاهمیت این که کیفیت لیگ تا به الان خوب بوده است و کنار آن اکثر تیم‌ها در ترکیب خودشان دارای بازیکنان و مربیان خارجی هستند و همین مساله به بالاتر رفتن سطح مسابقات کمک زیادی کرده است. نتایجی هم که تا الان در لیگ رقم خورده خیلی نزدیک بوده است.

بازیکن تیم مهرام درباره اینکه آیا وضعیت قراردادها در لیگ بسکتبال راضی کننده است یا خیر، تصریح کرد: آن‌هایی که ملی‌پوش هستند شرایط خوبی از لحاظ قراردادی در لیگ دارند و آن‌هایی هم که ملی‌پوش نیستند فاقد قرارداد مناسب هستند. اگر چه وضعیت قراردادها در این رشته دانشگاهی مانند فوتبال نیست اما امید داریم تا روزی شرایط قراردادی در این رشته هم بهتر و بهتر از قبل شود.

انتهای پیام/

کدخبر: 832580 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟