طهماسبی: پنالتی‌های استقلال را نمی‌گیرند/ ساپینتو حق دارد همیشه معترض باشد

بهمن طهماسبی بازیکن سال‌های دور استقلال در خصوص بازی این تیم مقابل فولاد به رکنا گفت: استقلال مقابل فولاد بسیار خوب بازی کرد و اگر کمی شانس داشت با اختلاف چند گل این تیم را شکست داده بود. تعجب من در خصوص نوع قضاوت داور بود که خیلی بد سوت زد و چند پنالتی مسلم را برای ما نگرفت. اگر واقعا عدالت برای داورها در وهله اول قرار دارد که باید فاتحه این عدالت را خواند. بخدا عجیب است که پنالتی رقیب که خطا هم نبوده را می‌گیرند ولی برای ما در چند صحنه که خطا اتفاق افتاده را هم سوت نمی‌زنند و به جای آن سراغ کادر فنی رفته و واقعا در ذهن خود فکر می‌کنند فینال لیگ قهرمانان اروپا را قضاوت می‌کنند.

وی ادامه داد: به ساپینتو حق  بدهید در هر بازی اعتراض کند البته من کلیت رفتار او را تایید نمی‌کنم ولی واقعا شما خود را جای او بگذارید. الان در صدر جدول باید استقلال باشد ولی گل گهر سیرجان است و داور باعث شده بالای جدول به صورت امروز باشد. من انتقاد دیگری که دارم این است که چرا از ابتدا ابوالفضل جلالی را به همراه صالح حردانی بازی نمی‌دهد و اصلا حضور یامگا در دفاع راست چه توجیهی دارد. تیم در نیمه دوم بسیار منطقی و هجومی بازی کرد و از ابتدا اگر شرایط به همین نحوبود بازی تمام شده بود.

طهماسبی درباره مهاجمین استقلال افزود: من در زمان بازی کردن خودم هم همیشه این موضوع را مرور می‌کردم که وظیفه مهاجم زدن ضربه بغل پای آخر به بهترین شکل ممکن است و در نیمه اول بابایی که یکی از بهترین مهاجم‌های استقلال است چند تک به تک را از دست داد. یک مهاجم سوای همه ویژگی‌ها باید چارچوب شناس خوب بوده و ضربات آخر را حرفه‌ای به سمت دروازه حریف روانه کند.

انتهای پیام/

کدخبر: 831362 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟