مهاجرانی: 5 تیم مدعی قهرمانی در لیگ برتر هستند/ مساوی مقابل انگلیس کلید صعود به مرحله بعد است

حشمت مهاجرانی در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص حضور کارلوس کی روش بر روی نیمکت تیم ملی ایران گفت: کی‌روش به خوبی می‌داند و آگاه است که هر بازیکن چه توانمندی دارد و از آن استفاده کند. از طرفی وی به شرایط فوتبال ما آگاه است و ما نیز بازیکنان خوب و باتجربه‌ای در اختیار داریم که این موضوع می‌تواند به ما در جام جهانی کمک کند. کار در جام جهانی قطعا سخت خواهد بود اما ما ابزار لازم برای نتیجه‌گیری را داریم.

وی در خصوص 2 بازی دوستانه ایرانlمقابل سنگال و اروگوئه نیز اظهار داشت: کی‌روش نیامده به خوبی تاثیر خود را نشان داد و در این 2 بازی علاوه بر نتیجه تیم ملی نمایش خوبی ارائه داد و نشان داد توانسته در این مدت کم با بازیکنان ارتباط بگیرد و این نتایج از نظر روحی بسیار تاثیر گذار است. بدون اغراق می‌گویم بازی برابر اروگوئه یکی از بهترین بازی‌های تیم ملی در چند سال اخیر بود و توازن در کل بازی تیم برقرار بود؛ چرا که ما به موقع حمله می‌کردیم و به خوبی در امور دفاعی شرکت می‌کردیم و این یعنی سبک کی روش هم دچار تغییراتی اساسی شده است.

سرمربی سابق تیم ملی ایران در مورد پیش بینی عملکرد این تیم در جام جهانی، اظهارداشت: ما با تیم‌های قدرتمندی بازی داریم و نباید به نتایج اخیر آن‌ها توجه کرد. فکر می‌کنم مساوی برابر انگلیس در بازی نخست می‌تواند از نظر روحی به ما کمک کند تا در ادامه بتوانیم برابر ولز و آمریکا بهتر عمل کنیم. امیدوار هستم بتوانیم برای نخستین بار از گروه خود صعود کنیم.

مهاجرانی در خصوص شرایط لیگ نیز بیان کرد: امسال لیگ جذاب و مهیجی را داریم و تیم‌ها بازیکنان و کادر فنی خوبی را در اختیار دارند. از طرفی با توجه به اینکه در سال جام جهانی قرار داریم، برخی از بازیکنان لژیونر برای به دست آوردن لباس تیم ملی به فوتبال ایران برگشتند و با توجه به حضور بازیکنان با کیفیت خارجی در لیگ امسال شاهد رقابت جذابی بین تیم‌ها هستیم که جدول رقابت‌ها و فاصله تیم‌ها به خوبی بیانگر این موضوع است. به نظرم تیم‌های پرسپولیس، استقلال، سپاهان، فولاد و گل گهر تیم‌های مدعی این فصل هستند و رقابت قهرمانی بین این تیم‌ها خواهد بود.

انتهای پیام/

کدخبر: 831324 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟