بوتراگوئنو:گل دوم مقابل رئال مادرید لحظه بسیار خوشایندی بود

به گزارش رکنا، "امیلیو بوتراگوئنو" مدیر روابط عمومی رئال مادرید در مورد پیروزی مقابل شاختار اظهار داشت: از نتیجه راضی هستیم و لایق نتیجه‌ای بسیار گسترده‌تر بودیم. تیم بازی بسیار کاملی در دفاع و حمله داشت. موقعیت‌های گل زیادی ایجاد کردیم و می‌توانستیم 6، هفت گل بزنیم. ثبات داشتیم و از ابتدا تا انتها با جدیت بازی کردیم. چیزی برای سرزنش در تیم وجود ندارد. از همه لحاظ‌ها بازی بسیار کاملی داشتیم.

وی در مورد توصیف رودریگو که زننده یکی از گل‌های رئال در این دیدار بود، گفت: او بازیکنی است که رشد می‌کند و خیلی هم جوان است. با هم تیمی‌هایش همکاری خوبی دارد و به خوبی بازی را درک می‌کند و توان فنی بی نظیری دارد. امیدهای زیادی به او در آینده داریم و می‌خواهیم از او لذت ببریم.

مدیر روابط عمومی رئال مادرید در خصوص صحنه گل دوم این تیم اینطور توضیح داد: لحظه خوشایندی بود. پاس‌های بسیار دقیقی داده شد و حس بازی فوق‌العاده‌ای وجود داشت و تمام کنندگی عالی را از جانب وینیسیوس دیدیم. بالاخره چنین صحنه‌هایی هواداران را به وجد می‌آورند و توانستیم مشابه آن را در برنابئو ببینیم.

بوتراگوئنو درباره عملکرد کریم بنزما در بازی با شاختار دونتسک تصریح کرد: کریم بازی فوق‌العاده‌ای داشت و به خوبی توپ را نگه می‌دارد. به نظرم نیز او لایق گلزنی در طول بازی بود. 

انتهای پیام/

کدخبر: 830992 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟