مدیر تراکتور: با ذهن برنده به تهران آمدیم/ داور زحمات ما را به بازی گرفته بود!

علی اکبر ذوالمجیدیان در گفت‌وگو با رکنا، در مورد پیروزی مقابل تیم تراکتور در تهران اظهار داشت: ما برای برنده شدن به میدان آمده بودیم. اصلا برای بردن از تبریز راهی تهران شدیم. می خواستیم نتیجه فصل قبل را جبران کنیم. وقتی ادعا می کنم مدعی هستیم باید بتوانیم عملکرد خوبی هم داشته باشیم.ما خوب بازی کردیم وموقعیت های خوبی دیگری هم داشتیم. می توانستیم بیش از این گل بزنیم . با این حال سه امتیاز است که اهمیت دارد و تیم ما با ارائه یک بازی زیبا مقابل تیم پرسپولیس پیروز شد.

وی با اشاره به نتایج هفته های قبل و تحول در تیم تراکتور تصریح کرد:بردیف نیاز به معرفی من ندارد. همه او و توانایی هایش را می شناسند. طبیعی بود که هفته های ابتدایی از تیم ما شناخت نداشت و نمی توانستیم به او خرده بگیریم. در نتیجه فرصت دادیم و فکر می کنم از این فرصت به خوبی استفاده کرد. ما در زمین برنده شدیم اما نزدیک بود داور همه زحمات ما را هدر دهد. او تصمیم اشتباه گرفت و به تصمیم خود اصرار داشت و حتی دلیل می آورد در حالی که هیچ خطایی رخ نداده بود.

مدیر تیم تراکتور با اشاره به قضاوت بنیادی فر در این بازی تاکید کرد: تا وقتی VAR به ورزشگاه های ما نیاید همین طور است. تیم ما خوب بازی کرد و پیروزی مزد ما از این دیدار بود اما داور با یک تصمیم اشتباه همه زحمات ما را به بازی گرفته بود.  این تنها اشتباه او نبود . این داور در برخورد با بازیکنان هم لحن خوبی نداشت. در هر حال از این که در این بازی مهم چنین قضاوت عجیبی کرد تعجب می کنم.داوری در این سطح نباید چنین اشتباهی کند. مخصوصا که نماینده ما در رقابهای بین المللی است.

انتهای پیام/

کدخبر: 830521 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟