عبدی: تیم نوجوانان از هر لحاظ آماده است/ برای صعودی مطمئن به قرقیزستان می‌رویم

حسین عبدی سرمربی تیم فوتبال نوجوانان در خصوص وضعیت این تیم پیش از اعزام به قرقیزستان به رکناگ فت: تیم ما از هر لحاظ شرایط خوبی دارد و ما با 23 بازیکن بامداد فردا راهی بیشکک می‌شویم. ما دیروز در آخرین بازی دوستانه خود مقابل نوجوانان پیکان بازی را با 6 گل به سود خود تمام کرده و با توجه به اینکه از وجود 7 بازیکن اصلی خود استفاده نکردیم اما بسیار خوب ظاهر شده و حتی می‌توانستیم بازی را با 10 گل ببریم. این بازی هم برای ما در ان فاصله و بعد از بازگشت از اردوی ژاپن برای ما خوب بود.

وی ادامه داد: در اردوهای مختلفی که داشتیم و با نظر جمعی از همکارانم بازیکنانی را در نهایت با خود به بیشکک خواهیم برد که آماده‌تر بودند. این بازیکنان در زمره بهترین‌های ایران بوده و ما در بیشکک باید در ابتدا به مصاف لائوس رفته و بعد از آن هم با میزبان و در نهایت باید با هنگ کنگ مصاف دهیم. البته ما از 2 حریف خود به غیر از میزبان هیچ شناختی نداریم و اصلا نمی‌دانیم در چه وضعیتی هستند و فقط قرقیز را می‌شناسم. باید در کوران رقابت‌ها قرار گرفته و در نیمه‌های اول حریف را شناخته و در نهایت در نیمه دوم ضربات نهایی را وارد کنیم.

عبدی همچنین درباره صعود مقتدرانه تیم جوانان و افزایش روحیه تیم نوجوانان گفت: تیم جوانان با ما کاری نداشته و ما با توجه به صعود آن‌ها ما فشار بیشتری را به دوش خود حس می‌کنیم. مردم ما را دعا کنند تا با بهترین نتیجه به ایران برگردیم که این بچه‌ها استحقاق کسب بهترین نتیجه را دارند. ضمن اینکه باید از فدراسیون و مجموعه مدیریتی آن تشکر کنم.

انتهای پیام/

کدخبر: 829690 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟