درخشان: امیدوارم روند پیروزی‌های پرسپولیس ادامه داشته باشد/ ملی‌پوشان سرشار از انگیزه هستند

حمید درخشان در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص برگزاری بازی پرسپولیس مقابل تراکتور اظهار داشت: با وجودی که روند پرسپولیس هفته به هفته در حال بهتر شدن بود و این موضوع می‌توانست ادامه دار باشد، وقفه ای که در بازیها رخ داد شاید روی عملکرد پرسپولیس تاثیر منفی بگذارد. البته از بابتی هم پرسپولیس با انجام تمرینات منظم و بازی دوستانه توانست دوباره در شرایط مسابقه‌ قرار بگیرد و بازیکنان بیشتر از قبل هماهنگ شوند. باید بپذیریم در این برهه زمانی اولویت با تیم ملی است و خوشحالم از نتایجی که شاگردان کی‌روش در بازی با اروگوئه و سنگال به دست آوردند. تعطیلی جزو ایرادات مسابقات است، که یک مقدار رشد تیم‌ها متوقف می‌شود. به نظرم تیمی موفق‌تر است که خودش را با این شرایط وفق بدهد و بعد از جام‌جهانی هم بتواند از لحاظ فنی بهترین شرایط را داشته باشد.

وی افزود: در هر صورت باید امیدوار باشیم پرسپولیس بتواند با استارت دوباره لیگ به روند رو به رشدی که در پیش گرفته، ادامه دهد. فکر می‌کنم شرایط بازیکنان خیلی خوب است و مهم‌ترین مساله هم اینکه بازیکنان پرسپولیس محکوم به برد هستند تا در ادامه فصل با شرایط بهتری به استقبال بازی‌ها بروند. انشاالله یک بازی خوب و منطقی از شاگردان گل‌محمدی همراه با کسب 3 امتیاز شاهد باشیم.

پیشکسوت پرسپولیس تصریح کرد: تراکتور هم تیم خوبی نسبت به اوایل فصل شده زیرا تغییراتی در این تیم صورت گرفته که مثبت بوده است. هر ۲ تیم ارزش زیادی برای این بازی قائل هستند و تمرکز بیشتری می‌گذارند و برای هوادارانشان هم این دیدار اهمیت دارد. تراکتور به لحاظ نتیجه خوب عمل نکرد، اما از لحاظ ساختاری رشد کرده است. هر ۲ تیم در تعطیلات فرصت داشتند تا ایرادات خود را پوشش بدهند تا با فرم مطلوب به مصاف یکدیگر بروند.

درخشان درباره اینکه شاید گل‌محمدی از بازیکنان ملی‌پوش در بازی با تراکتور استفاده نکند، گفت: ملی‌پوشان انگیزه زیادی دارند و خودشان را می‌خواهند به سرمربی تیم ملی نشان بدهند و به طور حتم اگر آماده باشند مقابل تراکتور بازی می‌کنند.

انتهای پیام/

کدخبر: 829622 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟