ویسی: خداراشکر تفکرات کی روش کمی هجومی شده/ کاش او زودتر آمده بود

عبدالله ویسی در گفت و گو با رکنا، در خصوص بازی ایران مقابل سنگال گفت: بازی خوبی بود و نکته‌ای که بسیار مهم است این بود که در بازی‌های دوستانه تیم ملی تفکرات کی روش نسبت به سال‌های قبل حضورش در ایران تغییر کرده و بازی تهاجمی  را در دستور کار خود قرار داده است. کی روش معمولا در وهله اول تیم را وادار به نخوردن گل می‌کند و سپس برای حمله برنامه‌ریزی می‌کند اما در این 2 بازی دوستانه به ویژه بازی با سنگال نشان داد که فاز تهاجمی‌اش بیشتر شده و از ان دفاع صرف بیرون آمده است.

وی ادامه داد: ما 2 بازی دوستانه خوب داشتیم و باید حالا تمام حواشی را کنار زده و به گذشته فکر نکنیم چون زمان خوبی را از دست دادیم و حالا دیگر تا جام جهانی بازی دوستانه هم نخواهیم داشت. مردم حالا به دنبال ارائه بازی تماشاگر پسند و خوب هستند، چیزی که در بازی با سنگال اتفاق افتاد و اگرچه نتیجه را نبردیم ولی در نیمه دوم از یک ایران خوب و با تراز بالا رونمایی شد. در این بازی سید حسین حسینی عالی بود و نشان داد تیم ما در درون دروازه با کمترین مشکل مواجه است. ضمن اینکه دفاع ما هم روز خوبی را جز اشتباه مرتضی پورعلی گنجی پشت سر گذاشت و وقتی شما مقابل یک تیم با عیار سنگال بازی می‌کنید و کم اشتباه کنید آن‌وقت می‌توان به بازی مقابل تیم‌های بزرگ جام جهانی نظیر ولز و آمریکا و انگلیس امیدوار بود.

بازیکن اسبق تیم ملی افزود:  تنها نکته‌ای که در این 2 بازی به چشم آمد این بود که کی روش به دنبال ترکیب ایده آل خود است وشاید اگر کمی زودتر او به جای اسکوچیچ به کادر فنی آمده بود حالا استرس شناخت ترکیب را نداشتیم.

انتهای پیام/

کدخبر: 828973 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟