نامه فدراسیون فوتبال به رییس قوه قضاییه درباره پرونده شستا/ ساختمان فدراسیون به چه کسی می‌رسد؟

به گزارش رکنا، شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی دی‌ماه ۱۳۹۸ با استناد به مصوبه ستاد مقابله با تحریم و مصوبه هیات امنای محترم سازمان تأمین اجتماعی و به منظور کمک به فدراسیون فوتبال در شرایط تحریم‌های ظالمانه و در راستای منافع ملی کشور نسبت به پرداخت 2 میلیون یورو به فدراسیون فوتبال به عنوان قرض، اقدام کرد.

البته پس از آن رأیی برای فدراسیون فوتبال صادر شد تا این شرکت ساختمان فدراسیون فوتبال را به مزایده بگذارد تا از این طریق به حق و حقوق خود برسد. البته در دوره گذشته فدراسیون فوتبال، مدیران فوتبالی و در رأس آن شخص میرشاد ماجدی تلاش کردند تا با ارسال نامه‌هایی به قوه قضاییه این موضوع را پیگیری کنند.

حتی ماجدی هم در برنامه فوتبال برتر به این مساله ورود کرد و اعلام داشت که نامه‌ای درباره پس دادن ساختمان فدراسیون به شستا به آنها ارسال شده و باید هرچه زودتر این ساختمان را تحویل دهند.

در چنین شرایطی مدیران فدراسیون با اراسال و پیگیری نامه به رییس قوه قضاییه درخواست کرده‌اند تا این موضوع را به صورت ویژه بررسی کنند. مدیران فدراسیون معتقدند زمانی که شستا طرح شکایت انجام داد پولی از طرف فدراسیون فوتبال به حسابش واریز نشده بود و پس از صدور رأی اولیه پول شستا کامل پرداخت شد. اما بر این مبنا که تا آن زمان یعنی زمان صدور رأی پولی نداده بودیم آن رأی صادر شد و به همین دلیل نیز پس از آن مدیران فدراسیون فوتبال نتوانستند تجدیدنظر خواهی کنند و همان رأی تایید شد.

به هر شکل باید منتظر ماند و دید که آیا فدراسیون فوتبال می‌تواند مشکل این ساختمان را حل کند یا خیر؟

انتهای پیام/

کدخبر: 828393 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟