شکوری: هیچکس منکر بزرگی کی روش نیست/ طارمی فاصله زیادی با سایر ملی‌پوشان دارد

هادی شکوری در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص بُرد تیم ملی فوتبال ایران مقابل اروگوئه اظهار داشت: فکر می‌کنم تیم ملی با بازی که به نمایش گذاشت، برای همگروهی‌های خود در جام جهانی خط و نشان کشید. کسی منکر بزرگی کی روش نیست و زمان مناسبی برای تغییر کادرفنی تیم ملی بود و بچه‌هایی که از قبل با سیستم او آشنایی داشتند خیلی راحت‌تر بازی می‌کردند. البته کار برای آن‌هایی که تازه به تیم ملی آمده‌اند سخت است. بازیکنان باید داستان اسکوچیچ را فراموش کنند و تنها تمرکزشان روی کی‌روش باشد.

وی افزود: کی‌روش یک بازنگری در تمامی موارد ایجاد کرده و نسبت به دوره قبل که سرد بود خیلی بهتر شده است. او اکنون در یکسری مسائل مانند آرامش کنار خط، اخم نکردن و نزدیکی به بچه‌ها از لحاظ روحی و روانی می توان تغییرات را در او احساس کرد. انشاالله تا پیش از حضور در قطر 2 بازی خیلی خوب انجام دهند و در کنار آن هم باشگاه ها همکاری کنند تا شرایط خوبی برای تیم ملی از تمامی جهات ایجاد شود.

پیشکسوت فوتبال در مورد سطح فنی مهدی طارمی تصریح کرد: به نظرم طارمی فاصله زیادی با سایر بازیکنان تیم ملی دارد و هیچکسی به اندازه کی‌روش نمی‌تواند درباره او نظر دهد. چه با یک مهاجم و چه 2 مهاجم باید طارمی در ارنج اصلی تیم حضور داشته باشد. 

شکوری درباره اینکه ایران را با چه ترکیبی برای جام‌جهانی ببینیم، اینطور به سوال پاسخ داد: فکر می کنم بین 70 تا 80 درصد با همین ترکیب در جام جهانی به زمین برویم. البته در خط دفاع و به خصوص دفاع وسط‌ها که حرف حدیث زیاد بود هیچ تغییری ایجاد نشد و بازی دادن به شجاع و اینکه احساسی در انتخاب ترکیب عمل نشد بهترنی اتفاق ممکن بود. با اینکه جلالی هم خیلی خوب کار کرد اما شاید در دفاع چپ تغییرات داشته باشیم و با این حال باز هم باید صبر کرد  دید تا جام جهانی چه اتفاقی رخ می دهد.

انتهای پیام/

کدخبر: 828320 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟