باتیستوتا: اسکودتو به رم برسد؟ چرا که نه!

به گزارش رکنا، گابریل باتیستوتا در حاشیه فستیوال ترنتو، درباره میراث خود پس از بازنشستگی گفت: من همیشه یک فوتبالیست بوده‌ام، از زمانی که شروع به بازی کردم، فوتبالیست بودن را در درون خود احساس می‌کنم. من همیشه فوتبالیست بودم، هستم و خواهم بود.

این اسطوره آرژانتینی در مورد نتایج تیم تحت هدایت مورینیو در فصل جاری سری آ و اینکه آیا آن‌ها می‌توانند امسال فاتح اسکودتو شوند یا خیر، اینطور به سوال پاسخ داد: پنج یا 6 بازی از شروع فصل جدید لیگ گذشته است و به نظرم می‌‌تواند سال خوبی برای رُم، اینتر و میلان باشد. البته شاید لیگ ایتالیا مدعیان زیادی داشته باشد و باید ببینیم که چه کسی از این فرصت استفاده خواهد کرد.

باتیستوتا در مورد فوتبال زنان صحبت کرد و گفت: «دیدم که فیورنتینا یک بر صفر پیروز می‌شود، برای آن‌ها خوشحالم. من فوتبال زنان را دوست‌دارم، آن را تماشا می‌کنم و به نظرم ورزش بسیار جالبی است. باید به دخترها کمک کرد زیرا واقعاً ورزش سالم و زیبایی است و آن‌ها برای تفریح ​​هم بازی می‌کنند.

این مهاجم آرژانتینی در سال 1991 وارد ایتالیا شد و تا سال 2000 در فیورنتینا بازی کرد و 269 گل با پیراهن بنفش به ثمر رساند. بعداً به رم رفت، باشگاهی که با آن در اولین فصل حضور در جالوروسی موفق به کسب اسکودتو شد. در سال 2003 او رم را ترک کرد تا مدت کوتاهی را با اینتر سپری کند.

انتهای پیام/

کدخبر: 828267 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟