دستمزد مربی کره‌ای تیم ملی تیراندازی مشخص شد/ شعبانی‌بهار: قیمت قرارداد مناسب است

به گزارش رکنا، هفته گذشته بود که فدراسیون تیراندازی باکمان از امضای قرارداد با هونگ سونگ هو کره‌ای به عنوان سرمربی جدید تیم ملی تیراندازی با کمان تا پایان سال جاری خبر داد.

شعبانی‌بهار در مورد جذب این مربی به رکنا گفت: بالاخره تمام رویکرد ما از جذب این مربی در ایران این بود تا بتوانیم در فاصله یک ساله تا شروع بازی‌های آسیایی از تجربیات و دانش فنی این مربی بهترین استفاده را ببریم. بالاخره او سطح فنی بالایی دارد و ما هم دنبال این هستیم تا به شکلی خوب از نقطه نظرات فنی این مربی بهره ببریم.

وی در مورد اینکه مبلغ قرارداد ماهیانه این مربی کره‌ای چه مبلغی است، اینطور به سوال پاسخ داد: برنامه اصلی ما این است که او در بحث آموزش، تربیت و ارتقای دانش مربیان به ما کمک کند. با توجه به اینکه این مربی در هر 2 رشته ریکرو و کامپوند تخصص دارد و با توجه به جمع‌بندی‌های انجام شده میان طرفین تصمیم بر این گرفته شد ماهیانه مبلغ هفت هزار یورو به او پرداخت کنیم که قیمت مناسبی است. امیدوارم در این فاصله یک ساله تا شروع بازی‌های آسیایی بتوانیم بهترین اتفاقات ممکن را برای رشته تیراندازی باکمان در تمامی مسابقات رقم بزنیم.

انتهای پیام/

کدخبر: 828071 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟