روئینگ قهرمانی جهان؛ رقبای 3 قایقران کشورمان مشخص شدند

به گزارش رکنا، طبق اعلام روابط‌ عمومی فدراسیون قایقرانی، مسابقات روئینگ قهرمانی جهان از ۲۷ مهرماه در راچیچ جمهوری چک آغاز شده است.

نمایندگان ایران پس از رقابت در دور مقدماتی، شانس مجدد و یک چهارم نهایی فردا در دور نیمه‌نهایی رقابت خواهند کرد.

نازنین ملایی از ساعت ۱۱:۱۰ دقیقه در نیمه نهایی A و B روئینگ تکنفره سبک‌وزن بانوان با حریفانی از آفریقای جنوبی، مکزیک، رومانی، هلند و ایرلند رقابت می‌کند. نفرات اول تا سوم این رقابت به فینال A و چهارم تا ششم به فینال B راه پیدا خواهند کرد. در این گروه نماینده آفریقای جنوبی دارنده مدال برنز کاپ ۳ جهانی، قایقران مکزیک دارنده مدال نقره کاپ ۳ جهانی، پاروزن رومانی دارنده مدال طلا قهرمانی اروپا، نفر ششم المپیک و نفر چهارم قهرمانی جهان ۲۰۱۹، قایقران هلند دارنده مدال برنز قهرمانی اروپا و نقره کاپ ۱ جهانی و نماینده ایرلند نفر چهارم قهرمانی اروپا در قایق دونفره و مدال برنز کاپ ۲ جهانی در قایق دونفره حضور دارند.

امیرحسین محمودپور از ساعت ۱۴:۳۵ در نیمه‌نهایی C و D باحریفانی از فنلاند، ایرلند، اتریش، نروژ و ژاپن مسابقه خواهد داد. نفرات اول تا سوم این رقابت به فینال C و مابقی به فینال D راه پیدا خواهند کرد. در این گروه نماینده ایرلند صاحب مدال نقره زیر ۲۳ سال جهان در روئینگ دونفره است.

مهسا جاور از ساعت ۱۷ در نیمه نهایی C و D روئینگ تکنفره سنگین‌وزن بانوان به مصاف رقیبانی از کانادا، ایرلند، ژاپن و قزاقستان می‌رود. نفرات اول تا سوم این رقابت به فینال C و مابقی به فینال D راه پیدا می‌کنند. در گروه جاور نماینده ژاپن دارنده مدال برنز المپیک توکیو و نماینده ایرلند دارنده مدال برنز قهرمانی زیر ۲۳ سال جهان حضور دارند.

انتهای پیام/

 

کدخبر: 827612 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟