شکوری: پیکان به این جوانان افتخار می‌کند/ دست از نقد برداریم و همه انتقادات باشد برای بعد از جام جهانی

ابراهیم شکوری مدیر باشگاه پیکان در خصوص وضعیت این تیم در ادامه لیگ به رکنا گفت: تیم ما در 6 هفته اول لیگ تقریبا خوب عمل کرد چون اگر شما به تیم‌های متمول نگاه کنید متوجه می‌شوید که واقعا با این سیاست باشگاه ما و بودجه‌ای که در اختیار داریم وضعیت امتیاز  و رتبه تیم ما متعادل است. شاید خیلی‌ها بگویند که 3 گل زده برای 6 بازی کم است ولی باید بگویم که ما در خط حمله جوانانی داریم که آینده فوتبال این مملکت  هستند و حتمأ در ادامه مسیر از این جوانان خبرهای خوبی خواهید شنید. ما تمیروف را هم از پرسپولیس به خدمت گرفتیم که هنوز در ترکیب تیم جا نیفتاده است.

وی ادامه داد: شما ببیندی در لیست تیم ملی سامان فلاح ما به عنوان یک جوان دهه هشتادی حضور دارد و وقتی به پست تخصصی او هم توجه می‌کنیم در می‌یابیم که آینده تیم ملی در دفاع وسط تضمین شده است. شما دقت کنید تیم‌های بزرگتر از ما حتی یک بازیکن هم در تیم ملی ندارند.هدف گذاری باشگاه پچیکان درست است و بها دادن به جوانان هم برای خود تیم ما خوب است و هم برای تیم ملی که آینده ساز است.

شکوری در خصوص وضعیت جدولی پیکان افزود: رتبه ما در جدول نهم است و خیلی از تیم‌هایی که چند برابر ما هزینه کرده‌اند، از ما جلوتر نیستند. ما در ادامه مسیر لیگ برتر بهتر خواهیم شد و در همین راستا طی حضور تیم ملی در اتریش 2 بازی دوستانه مقابل گل‌گهر و فولاد خواهیم داشت. فردا مقابل شاگردان امیر قلعه‌نوعی هستیم و روز دوم مهر هم مقابل محمد ربیعی و تیمش مس رفسنجان صف آرایی خواهیم کرد.

مدیر باشگاه پیکان درباره تیم ملی هم اشاره کرد: چون زمان کمی را کی روش برای آمدن به ایران داشت، باید صبر کرده و همه از تیم ملی حمایت کنیم. باید نقد را برای بعد از جام جهانی بگذاریم و فعلا تا این فاصله از جام جهانی از حواشی پرهیز کنیم.

انتهای پیام/

کدخبر: 826525 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟