واکنش جنجالی پیشکسوت فوتبال ایران: کی روش به عشق هواداران پرسپولیس بازیکنان استقلالی را خط زد!

حسن روشن در گفت‌وگو با رکنا، درخصوص انتخاب کی روش به عنوان سرمربی تیم ملی اظهار داشت: من از اینکه کی‌روش نسبت به سال‌های قبل در زمین و تمرین زیاد راه می‌رود و این جای خوشحالی است. لیست تیم ملی همیشه محلی برای اعتراض مربیان و کارشناسان بوده و طبیعی است چون اساسأ وقتی یک سرمربی لیستی از تیم ملی را ارائه می‌دهد باید ببینیم آیا واقعا خودش  بازیکنان را دعوت کرده و یا به او لیست سفارشی داده‌اند. آقای کی روش باید جواب بدهند که مهدی مهدی پور ، محمد محبی و مهدی قائدی را دعوت نکرده و مثلا بازیکن مصدوم را وارد لیست کرده است

وی افزود: کی روش که ایران نبوده و اصلأ نمی‌داند وضعیت بازیکنان ایران در چه حدی است. فقط شاید برخی از لژیونرها را بشناسد که آن‌هم مربوط به قبل است. من شک ندارم که لیست را مسئولان داده اند و فردا باید شاهد این باشیم که کی روش بهانه بیاورد و بگوید که تیم را من نبستم و فلان! او باید تکلیف ما را الان مشخص کند و راجع به ضعفها و باقی مشکلات حرف بزند و تا وقت داریم نسبت به رفع آن‌ها اقدام کنیم.

پیشکسوت فوتبال ایران تصریح کرد: کی روش در گذشته با هواداران پرسپولیس در افتاده بود و حالا ظاهرأ برای بدست آوردن دل آن‌ها استقلالی‌ها را از لیست حذف کرده است! این مربی را مصر هم پس زد و حالا آمده ایران و کمی اخلاق خود را در بدو ورود تغییر داده تا بازی خود را به خوبی اجرا کند. کی روش شانس هم دارد و بالای 99 درصد تیم را لژیونرها تشکیل می‌دهند که آنها در جام جهانی می‌توانند به تیم کمک کنند.

انتهای پیام/

کدخبر: 826426 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟